قهوه, لیوان کاغذی

آیا می توان قهوه سرد را در لیوان کاغذی سرو کرد؟

قهوه سرد دم

در طی چند سال، قهوه سرد به یکی از محبوب ترین ترندها در بخش تخصصی تبدیل شده است. این قهوه با خیساندن تفاله‌های قهوه در آب سرد ساخته می‌شود، و اغلب منجر به پایانی شیرین و صاف می‌شود که مخصوصاً مورد علاقه نسل‌های جوان است.

برندهای بیشتری محصولات قهوه سرد دَم یا کلد برو خود را عرضه می کنند. با این حال، در بخشی که به طور فزاینده‌ای تحت تسلط مصرف‌کنندگان جوان‌تر و آگاه به محیط‌ زیست است، باریستاها باید بهترین راه را برای سرو قهوه سرد در حین حرکت تعیین کنند. خوشبختانه، تعدادی از گزینه‌های فنجانی پایدار در دسترس هستند، مانند آنهایی که از کاغذ یا پلاستیک‌های قابل بازیافت ساخته شده‌اند.

در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه متخصصان قهوه می‌توانند از این روند استفاده کنند.

قهوه سرد دم

قهوه سرد دم چیست

قهوه سرد دم چیست؟

تاریخچه قهوه سرد در ژاپن در قرن هفدهم شروع شد. از آنجایی که روش دم کردن بدون حرارت آن برای استفاده در قایق های چوبی ایمن بود، به ملوانان ارائه می شد. در حالی که روش‌های سنتی دم‌آوری قهوه شامل استفاده از آب گرم است، دم‌کردن سرد با خیساندن زمین‌ها در آب سرد به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت تهیه می‌شود. علاوه بر این، سرد سرو می شود و می توان آن را برای بعد در بطری ذخیره کرد.

با این حال، به تازگی در صحنه قهوه تخصصی ظاهر شده است. مشتریان جوان تر به دلایل مختلفی دم نوش سرد را انتخاب می کنند.

  • اول، یک نوشیدنی لوکس و سرگرم کننده مبتنی بر تجربه ارائه می دهد. تعداد فزاینده‌ای از مصرف‌کنندگان جوان مایلند برای یک محصول ممتاز که تجربه‌ای را برای آنها فراهم می‌کند، هزینه بیشتری بپردازند. علاوه بر این، به آنها فرصتی می دهد تا آن تجربه را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.
  • دوم، مشخصات طعم شیرین آن به این معنی است که ممکن است برای مشتریانی که اغلب قهوه های شکردار را انتخاب می کنند، گزینه خوش طعم تری باشد. علاوه بر این، دم‌نوش سرد جایگزین سالم‌تری برای نوشیدنی‌های گازدار است، که یک نقطه فروش ارزشمند در میان افزایش مصرف‌کنندگان آگاه به سلامتی است.
  • ثالثاً، قهوه سرد مناسب است و کاملاً برای سبک زندگی سریع مناسب است: می توان آن را به عنوان غذای آماده یا از یخچال گرفت، زیرا بسیاری از گزینه ها در یک قوطی بسته بندی می شوند.

افزایش سفارشات قهوه سرد بیرون بر

افزایش محبوبیت قهوه سرد همزمان با افزایش سفارشات قهوه بیرون بر است. هنگامی که گزینه‌های غذاخوری در طول همه‌گیری کووید-۱۹ محدود شد، رستوران ها و کافی شاپ ها در سرتاسر جهان چندین گزینه جایگزین برای غذای آماده ارائه کردند.

همه گیری باعث تغییر عمده در عادات خرید شد که به نظر می رسد باقی مانده است. همانطور که مصرف کنندگان رفت و آمد می کنند یا خرید می کنند، غذای آماده بهترین سطح راحتی را فراهم می کند.

از ویژگی لیوان های بیرون بر میتوان به این نکته اشاره کرد که بدون نیاز به صندلی اضافی به مشتریان بیشتری خدمت کنند. این یک راه موثر برای کسب و کارها برای افزایش درآمد و فعالیت سریعتر است.

علاوه بر این، در طول دوره‌های شلوغ، انعطاف‌پذیری بیشتری را برای آنها فراهم می‌کند، زیرا به دلیل محدودیت فضا، مجبور نیستند مشتریان را دور کنند.

قهوه سرد به ویژه فرصتی برای گسترش کسب و کار است. وقتی نوبت به خدمات رسانی به مشتریان می رسد، به سادگی می توان این نوشیدنی از پیش ساخته شده را در یک فنجان ریخت. اگر تقاضا برای محصول سرد آنها افزایش یابد، کافه ها ممکن است آن را به عنوان یک نوشیدنی از پیش بسته بندی شده به بازار عرضه کنند. این قوطی ها یا بطری ها را می توان در محل فروخت یا به فروشگاه های دیگر فروخت.

برای باریستاها، این یک راه سریع و آسان برای افزایش سود و نشان دادن نام تجاری خود در مقابل مخاطبان گسترده تر است. برای تطبیق با این افزایش سفارشات غذای آماده و دستیابی به اهداف پایداری جهانی، پیشرفت‌های متعددی در توسعه فنجان‌های غذای آماده انجام شده است.

توسعه لیوان های قهوه یکبار مصرف  باعث افزایش سفارشات قهوه آماده شده است، زیرا مصرف کنندگان آگاه از محیط زیست می توانند بدون احساس گناه از نوشیدنی خود لذت ببرند.

لیوان قهوه سرد

کدام لیوان برای قهوه مناسب است

برای قهوه سرد دم کدام لیوان های یکبار مصرف مناسب است؟

در حالی که لیوان های کاغذی قابل بازیافت به پیشرفت تلاش های پایدار در صنعت قهوه کمک کرده اند، اما گزینه موثری برای قهوه سرد نیستند. مانند هر نوشیدنی سرد، تراکم در کنار ظرف قهوه سرد تشکیل می شود. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که بخار آب موجود در هوا، فنجان را لمس می‌کند، خنک می‌شود و به شکل مایع روی فنجان جمع می‌شود.

به نظر می رسد بهترین لیوان یکبار مصرف برای این نوع قهوه لیوان های شفاف پلاستیکی یا لیوان آیس پک می باشند که کاربردی تر بوده، حجم بیشتری از این نوشیدنی و یخ های آن را در بر می گیرد و آسیب کمتری به سلامتی می رساند.

این کار ممکن است باعث مچاله شدن لیوان های کاغذی شود زیرا کاغذ آب را جذب می کند و به سرعت یکپارچگی ساختاری آن را ضعیف می کند. در موارد شدید، لیوان کاغذی می‌تواند در دست مصرف‌کننده نرم شود.

در nilla cup ، ما می‌توانیم طیف گسترده‌ای از فنجان‌های بیرون بر برای قهوه سرد تهیه کنیم. ظروف کاغذی ما مقرون به صرفه، قابل تنظیم و پایدار هستند و آنها را به انتخابی عالی برای شرکت های آگاه به محیط زیست تبدیل می کند.

سوالات متداول
چرا از لیوان های کاغذی برای نوشیدنی های سرد استفاده نمی کنیم؟
نوشیدنی‌های یخی باعث می‌شوند که در بیرون فنجان‌ها متراکم شوند و با یک لیوان کاغذی، یکپارچگی فنجان از بین می‌رود.

آیا نوشیدن قهوه سرد در فنجان کاغذی بی خطر است؟

این فنجان ها برای نگهداری قهوه سرد مناسب نیستند و ممکن است باعث شوند قهوه شما به سرعت گرم شود. بهتر است از لیوان های با کیفیت بالاتر و قابل استفاده مجدد استفاده کنید.

آیا جایگزین سازگار با محیط زیست برای فنجان های کاغذی برای قهوه سرد وجود دارد؟
بله، چندین جایگزین سازگار با محیط زیست برای فنجان های کاغذی برای قهوه سرد وجود دارد. برخی از این گزینه ها عبارتند از: فنجان های قابل استفاده مجدد،لیوان های استیل ضد زنگ، لیوان های شیشه ای ،فنجان های سیلیکونی،لیوان های یکبار مصرف گیاهی،فنجان های زیست تخریب پذیر یا کمپوست پذیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *