لیوان دوجداره, لیوان کاغذی, لیوان کاغذی تکجداره

سفارش لیوان کاغذی

لیوان کاغذی 120-270-360 سی سی ابر و باد (بدون در)

برای کافی‌شاپ‌ها و روست‌ها، فنجان‌های قهوه بیرون بر یکی از مهم‌ترین فضاهای برندسازی هستند که اغلب نادیده گرفته می‌شوند. یک لیوان بیرون بر با طرح اختصاصی اساساً یک تبلیغ رایگان برای کسب و کار شما است. تبلیغاتی که می تواند به جذب مشتریان جدید و فروش قهوه بیشتر کمک کند. با سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه خود این فضای تبلیغاتی را برای بهتر دیده شدن برندتان به دست می آورید.

بسیار حیاتی است که صاحبان کافی‌شاپ‌ها از لیوان های کاغذی سفارشی با طرح های اختصاصی شعار خود را ارائه کرده و با این کار بر جذب مشتری و بهره وری از فرصت‌های بازاریابی موجود، سرمایه‌گذاری کنند.  ما در این مقاله توضیح داده ایم که چگونه می توانید لیوان های قهوه را برای مشتریان شخصی تر و جذاب تر کنید.

سفارش لیوان کاغذی چه مزیتی دارد؟

لیوان کاغذی بیرون بر یک هزینه ضروری برای فروش خارج از محل است. بنابراین، اضافه کردن عناصر طراحی به فنجان‌های شما می‌تواند راهی موثر برای ترویج کسب‌وکار شما بدون صرف بودجه بازاریابی شما باشد. از آنجایی که قهوه یک نوشیدنی گرم و قابل حمل است، مشتریان تمایل دارند حداقل ده دقیقه را صرف نوشیدن آن کنند. بسیاری از مشتریان دیگر ممکن است قهوه خود را در حال حرکت بنوشند.

این به معنای دو چیز اصلی برای کسب و کار شما از دیدگاه بازاریابی است. ابتدا، ده دقیقه فرصت دارید تا برند خود را در تخیل مشتری تثبیت کنید، محصولات دیگر را به فروش برسانید یا آنها را به وب سایت خود هدایت کنید. تعامل با مشتریان فعلی از طریق برندسازی شما می تواند به حفظ تعامل آنها و ایجاد رابطه کمک کند. یک مشتری درگیر اغلب یک مشتری وفادار است.

دوم، مشتریانی که قبلاً جذب کرده‌اید، اکنون تبلیغات سیار را برای کسب و کار شما حمل می‌کنند. طراحی و سفارشی سازی لیوان های کاغذی باید چشم نواز باشد و برای حداکثر تأثیرگذاری، بیانیه ای جسورانه داشته باشد.

لیوان دوجداره کاغذی ۳۶۰ - ۲۷۰ سی سی طرح اختصاصی همراه با در استاپدار

خرید لیوان کاغذی سفارشی چاپ شده

علاوه بر این، برخی از مشتریان، به‌ویژه آنهایی که از نسل‌های جوان هستند، ممکن است بخواهند تجربیات خود را به صورت آنلاین با کسب و کار شما به اشتراک بگذارند. این می‌تواند به شکل بررسی‌هایی باشد که به صورت آنلاین یا روی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مصرف‌کنندگان گذاشته می‌شوند. تعاملات رسانه های اجتماعی مشتری باید برای برنامه بازاریابی هر کسب و کار مدرن حیاتی باشد.

مطالعات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان در حال تبدیل شدن به نویسندگان اصلی داستان‌های برند هستند، زیرا آنها تجربیات برند را با مخاطبان آنلاین به اشتراک می‌گذارند و گفتگوی متقابل کسب‌وکار با مشتری ایجاد می‌کنند.

چگونه لیوان قهوه را جذاب تر کنیم؟

یک راه موثر برای جذاب‌تر کردن لیوان قهوه بیرون بر ، گنجاندن یک کد QR سفارشی چاپ شده است. پس از اسکن، یک کد QR می تواند مشتریان را مستقیماً به وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی شما هدایت کند. به جای قرار دادن کد در یک بلوک سفید سنتی روی فنجان، می‌توانید روی طراحی فنجان کار کنید.

برای حفظ موثر مشتری، ضروری است که با مشتریان عادی خود ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، بسیار مهم است که این شامل تعامل با مشتریان شما به صورت آنلاین باشد، زیرا مطالعات اخیر نشان می دهد که بیش از ۳۰ درصد از خرده فروشی ها از طریق تجارت الکترونیک انجام می شود.

کلید راهبردهای بازاریابی که باعث رشد مستمر می شود، نوآوری است. علاوه بر این، می‌توانید فضای فیزیکی فنجان‌های قهوه آماده را دستکاری کنید تا با مشتریان خود به اصطلاحات نامی برسید.

از طرف دیگر، گزینه‌های دیگری برای فضای اضافی در فنجان‌های قهوه آماده وجود دارد. روشی که اغلب نادیده گرفته می‌شود و در عین حال مهم است، برای جذاب‌تر کردن فنجان قهوه آماده، چاپ سفارشی دستورالعمل‌ها برای دفع صحیح آن است.

لیوان تکجداره ۱۹۵ سی سی طرح اختصاصی

سفارش لیوان کاغذی

از آنجایی که زمان و تلاش خود را صرف استفاده از شیوه های پایدار کرده اید، مانند استفاده از لیوان های قابل بازیافت، می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها به امکانات دفع مناسب می رسند. به عنوان مثال، پرتاب یک فنجان با روکش بیوپلاستیک به داخل محل بازیافت بدون جدا کردن عناصر آن، دسته‌ای از زباله‌ها را آلوده می‌کند و ممکن است ضرر بیشتری نسبت به فایده داشته باشد.

این اصل را می توان به ارائه نکات سرگرم کننده برای استفاده مجدد تعمیم داد. به عنوان مثال، فنجان های آماده زیست تخریب پذیر می تواند یک گلدان گیاهی عالی برای نهال ها باشد یا می تواند برای صنایع دستی با بچه ها استفاده شود.

ایده خوب دیگر برای اجراهای محدود مانند تبلیغات ویژه یا پیشنهادات فصلی می تواند چاپ سفارشی آستین ها به جای خود فنجان باشد. استفاده از آستین دارای مزایای متعددی است. با این کار هم نیاز شما به خرید لیوان های کاغذی در تیراژ بالا کاهش پیدا میکند و هم تاثیر کمتری بر محیط زیست خواهد گذاشت.

هنگام سفارش لیوان کاغذی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

مانند هر جنبه ای از طراحی محصول و بسته بندی شما، مهم است که به نگرانی های زیست محیطی و تاثیر لیوان های یکبار مصرف بر محیط زیست توجه شود. بنابراین در سفارش لیوان کاغذی استفاده از جوهرهای مبتنی بر آب و مواد قابل بازیافت بهتر است. همچنین می‌توانید با سفارشی‌سازی فنجان‌های بیرون بر همراه با نکاتی در مورد چگونگی افزایش عمر و کاربرد آنها فراتر از هدف اصلی، مشتریان را جذب کنید.

علاوه بر این، باید تدارکات چاپ آن را روی خود فنجان ها نیز در نظر بگیرید. زیرلایه های مختلف به روش های مختلف به جوهرها پاسخ می دهند. به عنوان مثال، کاغذ کرافت به دلیل ضخامت، اغلب نیاز به تنظیم چاپ خاصی دارد.

فنجان های ما علاوه بر اینکه ۱۰۰% کمپوست پذیر هستند، قوی، ضد آب و سبک هستند. تیم طراحی ما همچنین می‌تواند با شما همکاری کند تا سفارش لیوان های کاغذی شما مطابق با مشخصات شما چاپ شود. در نیلا کاپ، ما از فناوری چاپ دیجیتال نوآورانه و سازگار با محیط زیست با جوهرهای مبتنی بر آب پایدار استفاده می کنیم که در برابر سایش، گرما و آب بسیار مقاوم هستند.

طیف وسیعی از فنجان های ما در اندازه های مختلف موجود است که هر کدام به صورت تک جداره یا دو جداره قابل سفارش هستند. در حالی که آستین های قابل تنظیم برای همه سایزها موجود است.

خلاصه

سفارش لیوان کاغذی ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، اما شامل ملاحظات مهمی است که می تواند بر کسب و کار یا رویداد شما تأثیر بگذارد. سفارش لیوان های کاغذی مستلزم بررسی دقیق عوامل مختلف مانند انواع فنجان، اندازه ها، گزینه های سفارشی سازی، شیوه های پایداری و تدارکات با درک گزینه های متنوع موجود و تصمیم گیری آگاهانه است.

سوالات متدوال

زمان پیشنهادی برای سفارش لیوان کاغذی چقدر است؟ 

مدت زمان سفارش لیوان کاغذی بسته به نیازهای سفارشی سازی و توانایی های تامین کننده می تواند متفاوت باشد. زمان تقریبی برای سفارشات معمولی بین ۲-۴ هفته می باشد.

آیا می توانم قبل از سفارش بزرگتر لیوان های نمونه سفارش دهم؟ 

بله، اکثر تامین کنندگان گزینه سفارش لیوان نمونه را ارائه می دهند که به شما این امکان را می دهد که کیفیت، اندازه و گزینه های طراحی را قبل از سفارش بزرگتر ارزیابی کنید.

آیا می توان از لیوان های کاغذی برای نوشیدنی های گرم و سرد استفاده کرد؟ 

لیوان های کاغذی همه کاره هستند و می توان از آن برای نوشیدنی های گرم و سرد مانند قهوه سرد دم استفاده کرد. با این حال، مهم است که نوع فنجان مناسبی را انتخاب کنید که عایق مناسب برای نوشیدنی های گرم و مقاومت در برابر تراکم برای نوشیدنی های سرد را تضمین کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *