هولدر بیرون بر, کافی شاپ

هولدر لیوان کاغذی

هولدر بیرون بر

هولدر لیوان کاغذی ماده ای است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این ماده از کاغذ ساخته شده است، لازم است از کاغذ نسبتاً باکیفیت استفاده شود. ما در نیلا کاپ آنها را از با کیفیت ترین مواد تولید می کنیم. هولدر بیرون بر لیوان کاغذی که عموماً برای محصولات گرم مانند چای و قهوه استفاده می شود، برای جلوگیری از آسیب رساندن به دست تولید می شود. استفاده از این محصول که در کافی شاپ ها استفاده می شود بسیار کاربردی است.

هولدر لیوان کاغذی

هولدر لیوان کاغذی دسته دار محصولی سودمند برای بسیاری از فروشگاه ها می باشد. در فروشگاه های قهوه و چای به مشتریان داده می شود. ظاهری نسبتاً شیک ارائه می دهد. شما می توانید این محصولات را  از وب سایت ما سفارش دهید. آنها از کاغذ یا مواد کرافت ساخته شده اند.

طراحی هولدر لیوان کاغذی برای فروشگاه ها بسیار مهم است. این هولدر ها می توانند در طرح های مختلف ساخته شوند. همچنین امکان چاپ و تبلیغ لوگوی برند شما را نیز فراهم می کنند.

انواع هولدر لیوان کاغذی

هولدر لیوان کاغذی نیز با توجه به اندازه لیوان کاغذی در انواع و ابعاد متفاوتی تولید می شود.

  • هولدر لیوان کاغذی یکبار مصرف

هولدر لیوان کاغذی یکبار مصرف را می توان به صورت چاپی نیز تولید کرد. چاپ لوگوی شرکت مزیتی را برای شرکت ایجاد می کند.

  • هولدر لیوان کاغذی سفارشی

هولدر لیوان کاغذی سفارشی یکی از پر سفارش ترین محصولات است. با توجه به راحتی استفاده و مزایا، قابل سفارش توسط شرکت ها می باشد که می توان آن را با یک آرم یا شعار سفارشی شده چاپ کرد.

هولدر بیرون بر نیلاکاپ طرح اختصاصی

هولدر بیرون بر سفارشی

  • هولدر زنبیلی

این هولدر ها برای لیوان های کاغذی قهوه مناسب تر هستند. این هولدر ها اغلب دوتایی به چاپ می رسند و ظرفیت حمل ۲ نوشیدنی را دارند. این هولدر ها در ابعاد مختلف قابل چاپ می باشند.

  • سینی مقوایی

سینی های مقوایی نیز در دو نوع ۴ تایی و ۲ تایی و در اندازه های مختلف موجود هستند. این سینی ها مقاوم ترین نوع هولدر های کاغذی می باشند.

هولدر دوتایی- نیلاکاپ

سینی مقوایی دوتایی

کاربرد هولدر لیوان کاغذی

هولدر لیوان کاغذی راه حلی ساده اما موثر است که راحتی بیشتری را فراهم می کند. آنها به مشتریان شما اجازه می دهند تا چندین فنجان را به طور همزمان به ماشین یا محل کار خود حمل کنند بدون اینکه نگران ریختن یا افتادن چیزی باشند. این جزئیات کوچک اما متفکرانه به شما این امکان را می دهد که توجه خود را به مشتریان خود نشان دهید.

لیوان قهوه بیرون بر و هولدر لیوان کاغذی یک جفت طبیعی هستند. هر دو اختراع به مصرف کنندگان کمک می کنند تا از نوشیدنی های قهوه مورد علاقه خود به راحتی در حال حرکت لذت ببرند.

مشتریان ممکن است از یک جا لیوانی مستقل که برای قرار دادن روی سطوح ثابت ساخته شده است استفاده کنند. با این حال، هنگام طراحی لیوان برای وسایل نقلیه، همه چیز کمی پیچیده تر می شود. آنها نه تنها باید ارگونومیک و غیر نفوذی باشند، بلکه باید خطر ریزش را نیز کاهش دهند.

در حالی که لیوان های بیرون‌بر در درجه اول برای نوشیدنی ها وجود دارد، آنها همچنین باید شرایط خاص دیگری را برآورده کنند. به عنوان مثال، آنها باید با ابعاد استاندارد اکثر جا لیوان ها سازگار باشند. در غیر این صورت، ممکن است جابجا شوند یا بریزند – اگر حتی در وهله اول جا بیفتند.

شما همچنین نمی خواهید فنجان خود را به گونه ای طراحی کنید که وقتی در هولدر قرار می گیرد، نام تجاری آن پنهان شود. مشتریان شما به هر نحوی که از فنجان های شما استفاده کنند، مهم است که برند شما تا حد امکان موثر، به یاد ماندنی و چشم نواز باقی بماند.

هولدر کاغذی لیوان یکبار مصرف

سینی مقوایی دوتایی

چرا هولدر لیوان کاغذی؟

هولدر بیرون بر لیوان کاغذی اغلب از کاغذ کرافت یا ریشه ذرت ساخته شده و جایگزینی عالی به جای استفاده از پلاستیک است. نگهدارنده لیوان کاغذی که به گونه ای جهانی طراحی شده است، می تواند برای هر نوشیدنی یا نوشیدنی مختلف از فنجان های ۸ اونس، ۱۲ اونس و ۱۶ اونس به صورت تک جداره و دو جداره استفاده شود.

ساخته شده از مواد کاغذی، حامل های لیوان کاغذی مارک دار بسیار مقاوم هستند و برای جلوگیری از ریزش و شکستگی طراحی شده اند. شکل انعطاف پذیر به این معنی است که می توان آن را در مقایسه با نگهدارنده های فنجان قهوه قالبی به راحتی برای ذخیره سازی در بسته بندی مسطح قرار داد. یک جا لیوان کاغذی چاپ شده که کاملاً برند شده و با آثار هنری و طراحی شما شخصی سازی شده است، به عنوان یک آگهی تبلیغاتی عمل می کند و یک انتخاب عالی برای بازاریابی برند شما در حالی که مشتریان شما در حال حرکت هستند، است.

همچنین این هولدرها قابلیت چاپ سفارشی نیز دارند و به همراه لیوان های شما میتوانند طراحی شوند به طوری که مکمل هم دیگر باشند. در واقع میتوان از یک طرح واحد برای هر دوی این محصولات استفاده کرد. نمونه هولدر های اختصاصی با چاپ سفارشی را میتوانید در کاتالوگ سایت نیلاکاپ مشاهده فرمائید.

یک راه حل سازگار با محیط زیست با یک لیوان بازیافتی

هولدر لیوان های چاپ شده کاغذی در حال حاضر یک جایگزین عالی برای استفاده از جا لیوان های پلاستیکی هستند. با این حال، می‌توانید ابتکار پایداری خود را با استفاده از جاهای لیوان چاپی ساخته شده از کاغذ بازیافتی برای گزینه‌ای سازگارتر با محیط زیست، یک قدم جلوتر ببرید.

یک هولدر لیوان کاغذی با درب طیف وسیعی از مزایایی را ارائه می دهد که راحتی، جلوگیری از نشت و کنترل دما را در لذت بردن از نوشیدنی در حال حرکت متحول می کند. دستگیره ایمن، جلوگیری از نشت، پشتیبانی از درب، و گزینه های قابل تنظیم آن را به یک افزودنی ارزشمند برای تجربه نوشیدنی شما تبدیل کرده است. راحتی و آسایش این راه حل نوآورانه را در آغوش بگیرید و لحظات نوشیدنی خود را در حال حرکت لذت بخش تر کنید.

سوالات متدوال

آیا یک هولدر لیوان کاغذی با درب می تواند با اندازه های مختلف فنجان مناسب باشد؟
– بله، بسیاری از جاهای لیوان کاغذی به گونه ای طراحی شده اند که قابل تنظیم باشند و می توانند اندازه های مختلف فنجان را در خود جای دهند و یک تناسب مطمئن برای قطرها و ارتفاعات مختلف فنجان فراهم کنند.

آیا می توان از هولدر لیوان کاغذی با درب استفاده مجدد کرد؟
نگهدارنده های لیوان کاغذی معمولاً برای یک بار مصرف طراحی می شوند، اما قابلیت استفاده مجدد آنها می تواند به مواد و طراحی خاص بستگی داشته باشد. برخی از هولدرها ممکن است چندین بار استفاده را تحمل کنند، به خصوص اگر از مواد بادوام یا قابل شستشو ساخته شده باشند. با این حال، مهم است که توصیه ها و دستورالعمل های سازنده را برای استفاده مجدد بهینه بررسی کنید.

 آیا هولدر لیوان کاغذی با ویژگی های عایق وجود دارد؟
بیشتر نگهدارنده های لیوان کاغذی به طور خاص عایق بندی نشده اند، طراحی و جنس آنها می تواند سطح خاصی از عایق طبیعی را فراهم کند. علاوه بر این، برخی از لیوان‌ها ممکن است از مواد عایق برای افزایش مقاومت حرارتی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *