قهوه, لیوان دوجداره, لیوان کاغذی

بهترین لیوان قهوه بیرون بر برای تحویل چیست؟

بهترین لیوان قهوه بیرون بر

همه گیری کرونا سطح خرید آنلاین را در همه بخش ها تقویت کرد و در حالی که محدودیت های اجتماعی در حال افزایش است ، روند تجارت الکترونیک باقی مانده است. به عبارت دیگر امروزه تقاضا برای قهوه بیرون بر افزایش پیدا کرده است. کافی شاپ ها می توانند با ارائه چندین کانال برای دسترسی به محصولات خود و تهیه بهترین لیوان قهوه بیرون بر از این روند سود ببرند.

برای انجام این کار با موفقیت ، آنها باید در نظر بگیرند که لیوان های قهوه بیرون بر برای استفاده از آن چه چیزی را در اختیار شما قرار می دهد تا این نوشیدنی به همان شکلی که در هنگام تولید آن وجود داشته باشد ، به مشتریان خوبی برسد.

در ادامه بخوانید تا دریابید که کدام لیوان قهوه بیرون بر برای تحویل مناسب هستند.

تحویل قهوه بیرون بر

تحویل قهوه بیرون بر

تحویل قهوه چه تفاوتی با سایر سفارشات دارد؟

ارائه قهوه برای تحویل به طور قابل توجهی با فروش آن برای مصرف در فروشگاه یا به عنوان غذای آماده متفاوت است. قهوه ای که در فروشگاه دم می شود احتمالاً بلافاصله مصرف می شود، به این معنی که باریستاها نگران دمای سرو آن نیستند. ممکن است مفهوم انتخاب بهترین لیوان قهوه بیرون بر برای تحویل با مفهوم بهترین لیوان قهوه کمی متفاوت باشد.

روستر ها و کافی‌شاپ‌ها ممکن است مجبور شوند مناطق تحویل را به مکان‌هایی محدود کنند که در زمان کمتری می‌توان به آنها دسترسی داشت. علاوه بر این، آن‌ها باید اقداماتی را برای عایق‌بندی قهوه‌های آماده برای مدت طولانی‌تری انجام دهند.

همراه با افزایش دمای اخیر، برشته‌کنندگان و باریستاها نیز ممکن است شاهد افزایش تقاضا برای قهوه سرد باشند. طبق گزارشی در سال ۲۰۲۲، قهوه‌های سرد از نظر نفوذ در بازار از عرضه‌های داغ پیشی می‌گیرند و تقاضا برای قهوه‌های مخصوص، لاته و دم سرد در حال افزایش است.

با آشکارتر شدن اثرات تغییرات آب و هوایی، تخمین زده می‌شود که نوشیدنی‌های سرد نیمی از سفارش‌های نوشیدنی را در چند سال آینده تشکیل دهند. آخرین و مهم ترین تفاوت بین سفارشات برای رفتن و قهوه برای تحویل، حرکتی است که نوشیدنی هنگام سفر به مقصد خود متحمل می شود.

باریستاها به جای تحویل مستقیم نوشیدنی به مصرف کننده، آن را به یک راننده تحویل می دهند که احتمالاً با موتور یا ماشین سفر می کند.بنابراین، روستر ها و باریستاها باید دور این کار تلاش کنند تا از ریختن کثیف و تحویل فنجان‌های نیمه خالی به مشتریان جلوگیری کنند.

انتخاب لیوان قهوه بیرون بر برای سفارشات

قبل از ارائه خدمات تحویل، کافی‌شاپ‌ها و برشته‌کنندگان باید تحقیق کنند که آیا مشتریان واقعاً آن را می‌خواهند یا خیر.علاوه بر این، آنها باید تصمیم بگیرند که آیا خود سفارشات را تسهیل کنند یا با یک سرویس تحویل شخص ثالث همکاری کنند. کافی‌شاپ‌ها همچنین ممکن است نیاز داشته باشند منویی از نوشیدنی‌ها را تهیه کنند که برای تحویل مناسب هستند، زیرا ممکن است برخی برای حمل و نقل غیرعملی باشند.

همچنین برخی فروشگاه ها قهوه های سرد دم یا کلد برو نیز ارائه می دهند. آن ها باید علاوه بر توجه به نوع نوشیدنی مشتری باید هولدرها و سینی های مخصوص انواع لیوان ها را نیز آماده داشته باشند. به همین ترتیب، باریستاها باید برای محافظت از دمای نوشیدنی ، حفظ طعم آن و اطمینان از تحویل مطمئن، لیوان بیرون بر را انتخاب کنند. این ممکن است به معنای استفاده از فنجان‌های مختلف در مقایسه با فنجان‌های سفارشی باشد.

ما در نیلاکاپ علاوه بر قبول سفارش لیوان کاغذی مشتریان خود انواع هولدرهای ۴ تایی و ۲ تایی را در اندازه های استاندارد برای هر لیوان، طراحی و تولید میکنیم.

لیوان بیرون بر عایق

لیوان بیرون بر عایق

فنجان های عایق

در حالی که فنجان های عایق معمولا برای گرم نگه داشتن نوشیدنی ها استفاده می شوند، اما به همان اندازه در سرد نگه داشتن آن ها موثر هستند.

سرمایه‌گذاری روی فنجان‌های عایق‌دار می‌تواند به جلوگیری از ولرم شدن قهوه کمک کند، با ارائه درپوشی برای جلوگیری از اتلاف گرما.

یک نوشیدنی سرد از درپوش هم سود می‌برد، زیرا کاهش میزان هوایی که با یخ در تماس است می‌تواند از ذوب شدن سریع آن جلوگیری کند.

فنجان های سایز بزرگ

هر نوشیدنی در حال تحویل ممکن است برای فنجانی که بزرگتر از حجم نوشیدنی است مناسب تر باشد.

یک فنجان با سایز بزرگ می تواند به کاهش افتادگی و ریختن آن کمک کند، در حالی که به باریستا اجازه می دهد یخ یا موادی مانند خامه یا فوم اضافه کند.

لیوان های مارک دار

در حالی که بسیاری از مشتریان بازدیدهای روزانه از کافی شاپ را کاهش می دهند، آن را به طور کامل حذف نمی کنند. مطالعه ای در مورد مصرف قهوه در دوران رکود اقتصادی نشان می دهد که مردم به کافی شاپ ها علاقه دارند زیرا اغلب خدمات اضافی مانند اتصال به اینترنت و فضاهای کاری اختصاصی ارائه می دهند.

کافی‌شاپ‌ها با طرح دار کردن فنجان‌های قهوه برای درج آدرس و ساعات کار، می‌توانند به مشتریان یادآوری بصری بدهند که موسسه در نزدیکی آن قرار دارد.

ویژگی بهترین لیوان قهوه بیرون بر

مواد قابل بازیافت و کمپوست اغلب انتخابی برای اکثر روست ها و کافی شاپ ها هستند. آنها نه تنها با محیط زیست مهربان تر هستند، بلکه برای مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست نیز جذاب هستند. قابل توجه است، مطالعه اخیر نشان می دهد که ۲۸٪ از مصرف کنندگان به دلیل نگرانی های اخلاقی یا زیست محیطی، خرید محصولات خاصی را متوقف کردند.

بنابراین، وقتی نوبت به یافتن یک فنجان قهوه آماده برای حمل و نقل و تحویل می‌رسد، انتخاب لیوان های تجدیدپذیر و قابل کمپوست باید در اولویت باشد.

نوع نوشیدنی های سرو شده نیز باید در نظر گرفته شود. برای مثال، قهوه سرد در یک فنجان پلاستیکی بسیار بهتر از یک لیوان مقوایی یا کاغذی عمل می کند. این به این دلیل است که وقتی نوشیدنی های یخی در لیوان های کاغذی قرار می گیرند، کاغذ مانند یک اسفنج عمل می کند و سرما را خیس می کند و یکپارچگی ساختاری فنجان را تضعیف می کند.

بهترین لیوان قهوه بیرون بر

ویژگی لیوان قهوه بیرون بر

علاوه بر این، باریستاها به فنجان های باکیفیتی نیاز دارند که در اندازه های مختلفی وجود داشته باشند که بدون ایجاد تحریف در تصاویر یا متن، علامت گذاری شوند.

انتخاب فنجان‌های قهوه‌ای مناسب برای تحویل – و اطمینان از اینکه آنها از مواد پایدار ساخته شده‌اند، قیمت مناسبی دارند و لگوی جذابی دارند – می‌تواند کار بزرگی به نظر برسد.

با این حال، کار با یک متخصص بسته بندی قهوه با خدمات کامل می تواند این روند را آسان تر کند. در nillacup، ما سال ها تخصص در چاپ سفارشی فنجان های قهوه آماده برای کافی شاپ ها و روسترهای تخصصی داریم.

ما فنجان های قهوه ۱۰۰٪ قابل کمپوست را در سه اندازه مختلف ارائه می دهیم: ۸ اونس، ۱۲ اونس و ۱۶ اونس. هر کدام به صورت تک جداره یا دو جداره قابل سفارش هستند، در حالی که ما آستین ها و درب ها را برای همه سایزها نیز می فروشیم.

سوالات متدوال

بهترین ماده برای فنجان های قهوه آماده چیست؟
بسیاری از لیوان های کاغذی بدون آستر طعم ناخوشایندی دارند و در صورت قرار گرفتن در معرض مایعات می توانند به سرعت تجزیه شوند. بنابراین، انتخاب فنجان‌های یکبار مصرف با پوشش زیست تخریب‌پذیر مانند پلی لاکتیک اسید (PLA) انتخاب بهتری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *