لیوان دوجداره, لیوان کاغذی, لیوان کاغذی دوجداره

قیمت عمده لیوان کاغذی

تولید لیوان کاغذی دوجداره

قیمت لیوان کاغذی و قیمت عمده لیوان کاغذی بسته به سفارش مشتریان در طرح ها و اندازه های مختلف وجود دارد. قیمت عمده لیوان کاغذی به تعداد تیراژی که خریداران درخواست می‌کند قابل تغییر است و متغیر می باشد. در واقع می‌توان گفت که هرچه تعداد درخواست مشتریان بیشتر باشد بر اساس تعرفه ای که وجود دارد قیمت مناسب تر می شود. برای آشنایی شما عزیزان با قیمت عمده لیوان کاغذی و ویژگی های یک لیوان کاغذی با کیفیت در این مقاله همراهتان هستیم. 

همانطور که می دانید قیمت هر محصولی بر اساس متریال استفاده شده در آن و کیفیت ساخت آن تعیین می شود. لیوان کاغذی هم از این مورد مستثنا نیست و قیمت انواع لیوان کاغذی یکبار مصرف بر اساس نوع کاغذی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است، تعیین می شود. اگر از کاغذ با کیفیت و متریال مرغوب استفاده شود قطعاً قیمت عمده لیوان کاغذی هم بیشتر خواهد شد. 

تولید لیوان کاغذی دوجداره

قیمت لیوان کاغدی یکبار مصرف

عوامل موثر در قیمت عمده لیوان کاغذی

با توجه به استقبال زیادی که از خرید لیوان کاغذی شده است در مدل ها و طرحهای مختلف و کیفیت های متفاوت تولید می شود، که هر کدام قیمت خاص خود را دارند. از عوامل مهم تعیین کننده قیمت عمده لیوان کاغذی می توان به تعداد سفارشات مشتری، سفارش چاپ اختصاصی و یا کیفیت مواد و متریال استفاده شده در تولید لیوان اشاره داشت. با توجه به این موارد قیمت لیوان کاغذی در فروشگاه ها و بازار متفاوت میباشد. 

این روزها لیوان کاغذی کاربرد زیادی پیدا کرده و استفاده از آن افزایش یافته و با استقبال زیادی روبرو می باشد. برای همین است که، با توجه به اینکه سبک زندگی افراد تغییر کرده و باعث راحت تر شدن زندگی افراد شده است. استفاده از لیوان کاغذی مزایای زیادی دارد. در این مقاله به مزایای استفاده از لیوان کاغذی هم اشاره خواهد شد. 

کاغذ استفاده شده در تولید لیوان کاغذی

در بیشتر موارد برای تولید لیوان های کاغذی از کاغذ های استروک استفاده می‌شود که با استفاده از کاغذهای استروک، دیگر نیازی به انجام مراحل برش و چاپ وجود ندارد. این موضوع باعث می‌شود که از هزینه ها تا حد زیادی کم شود. قیمت این دستگاه ها با توجه به میزان تولید آنها فرق دارد و به فعالیت خط تولید هم ارتباط دارد. معمولاً قبل از انجام تولید لیوان کاغذی نسبت به قیمت کاغذ استعلام گرفته میشود تا قیمت عمده لیوان کاغذی براورد گردد. 

قیمت و ویژگی لیوان کاغذی درجه یک 

برای ساخت لیوان کاغذی بسیار باکیفیت و درجه یک از متریالی به نام با باگاس استفاده می شود این متریال باعث می‌شود که لیوان های گیاهی و کم ضرر تولید شود.

 استفاده از لیوان های گیاهی کم ضرر که با باگاس تولید شده اند، حداقل آسیب و ضرر را به محیط زیست می رسانند و قیمت بالاتری نسبت به سایر لیوان های کاغذی دارند. قیمت عمده لیوان کاغذی باگاس هم بیشتر از لیوان کاغذی معمولی است. 

لیوان دوجداره کاغذی ۲۷۰-۳۶۰ سی سی مستر روبات زرد (همراه با در استاپ دار)

استفاده از لیوان کاغذی یکبار مصرف

فواید استفاده از لیوان کاغذی 

لیوان های کاغذی با پوشش های پلی اتیلنی که دارند بسیار مقاوم و محکم تر از دیگر لیوان های یکبار مصرف هستند که در بازار به فروش می رسند. در واقع امکان تجزیه پذیر بودن و هزینه بسیار پایین در تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف از ویژگی های برجسته این لیوان ها میباشد. 

قابل ذکر است که برخی از لیوان های کاغذی یکبار مصرف بدون نیاز به برخورداری از عایق ها می توانند دمای متفاوت مایعات را به خوبی نگهداری کنند و از سرد شدن یا گرم شدن مایعات مختلف در درون لیوان جلوگیری به عمل آورند. 

  • از دیگر فواید لیوان کاغذی می توان به تنوع در طرح و رنگ آنها اشاره داشت
  • در مدل های متنوع قابلیت چاپ دارند
  • با خرید لیوان های کاغذی میتوان در وقت و مصرف آب صرفه جویی به عمل آورد
  • لیوان های کاغذی بسیار سبک هستند و قابلیت حمله آسانی دارند
  • از لیوان های کاغذی میتوان در همه فضا ها و مجالس و مهمانی ها استفاده کرد
  • برای استفاده از انواع نوشیدنی های سرد و گرم می توانید به لیوان های کاغذی اعتماد کنید

تاثیر انواع خمیر کاغذ بر قیمت لیوان کاغذی 

برای ساخت انواع لیوان یکبار مصرف کاغذی مانند لیوان کاغذی تک جداره یا لیوان کاغذی دوجداره و یا موارد دیگر از خمیر های کاغذی متفاوت و متنوعی استفاده می شود که در قیمت عمده لیوان کاغذی هم تاثیر می گذارد.

خمیر کاغذی ابتدا به عنوان یک متریال اولیه مورد استفاده در تولید لیوان قرار می گیرد. اما با استفاده از روش های مکانیکی و شیمیایی منحصر به فردی در کارخانه به خمیر های کاغذی خاصی تبدیل می‌شوند که میتوان با آنها انواع لیوان کاغذی را در کیفیت های مختلف تولید نمود. 

از انواع خمیر کاغذی که برای تولید انواع لیوان کاغذی یکبار مصرف استفاده می شود می توان به خمیر الیاف کوتاه، خمیر کاغذ تولید با باگاس و خمیر الیاف بلند اشاره داشت. 

لیوان دوجداره کاغذی ۲۷۰-۳۶۰ سی سی مستر روبات آبی (همراه با در استاپ دار)

لیوان کاغذی درب دار

لیوان های کاغذی درب دار 

از انواع لیوان کاغذی میتوان به لیوان کاغذی درب دارد اشاره کنیم که بسیار هم مورد استفاده دارند. لیوان های کاغذی درب دار بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاده می شوند که میتوان از آنها در طرح ها و اندازه های مختلف تولید نمود. لیوان کاغذی درب دار می‌تواند را به درون خود راه دهد تا نوشیدن را راحت تر کند. برای زندگی امروز و مشغله های زیادی که وجود دارد، نیاز استفاده از یک لیوان کاغذی با کیفیت احساس میشود. 

هزینه لیوان کاغذی تکجداره 

از انواع لیوان یکبار مصرف پر استفاده و بسیار پرطرفدار در میان مشتریان، لیوان کاغذی تک جداره است؛ که از آن برای پذیرایی از مهمانان در انواع مراسمات مختلف استفاده می شود.

 لیوان کاغذی تک جداره در انواع مختلفی و در گنجایش های متفاوت تولید می گردد. هزینه لیوان کاغذی تک جداره بر اساس تعداد و تیراژ سفارش مشتری و اینکه چه سایزی را سفارش می‌دهد، متغیر میباشد. برای سفارش انواع لیوان کاغذی تک جداره و اطلاع از قیمت عمده لیوان کاغذی تکجداره با مشاوران فروش این مجموعه در ارتباط باشید. 

سوالات متداول قیمت عمده لیوان کاغذی

قیمت لیوان کاغذی به چه مواردی بستگی دارد؟ 

قیمت لیوان کاغذی به متریال استفاده شده در ساخت ان و سایز و اندازه ان بستگی دارد. 

لیوان کاغذی دسته دار چیست؟ 

از محصولات جدید و مدرن لیوان کاغذی است که زیبا و کاربردی است. 

چگونه نشت مایعات از لیوان کاغذی وجود ندارد؟ 

در ساخت لیوان کاغذی، با پوشاندن آن با پلاستیک یا موم از نشت مایعات به بیرون و یا خیس شدن کاغذ جلوگیری به عمل می آید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *