لیوان کاغذی, لیوان دوجداره

لیوان های کاغذی سفارشی

لیوان دوجداره کاغذی ۳۶۰ - ۲۷۰ سی سی طرح اختصاصی همراه با در استاپدار

لیوان های کاغذی سفارشی که در آنها نوشیدنی برای مشتریان سرو می کنید، فرصتی عالی برای نشان دادن نام تجاری خود هستند. طراحی و چاپ لیوان کاغذی شخصی سازی شده بهترین راه برای ارتباط با جامعه محلی شما یا ایجاد تمایل به برند است.

لیوان های کاغذی با طرح سفارشی ما دارای چاپ سراسری و با کیفیت بالا هستند. شما در فروشگاه نیلا کاپ می توانید پیش نمایش لیوان های قهوه چاپ شده خود را قبل از ثبت سفارش مشاهده کنید! لیوان های کاغذی با طرح اختصاصی یک محصول اثبات شده و قانع کننده برای کافی شاپ ها، نانوایی ها، فروشندگان مواد غذایی، شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان دهندگان رویدادها و برندها و بیشتر مشاغل هستند.

لیوان کاغذی سفارشی چاپ شده

لیوان کاغذی سفارشی

لیوان کاغذی سفارشی

افزایش فروش با ساختن یک برند آغاز می شود. اگر نوشیدنی‌هایی را به مشتریان ارائه می‌دهید، می‌توانید با لیوان‌ کاغذی سفارشی که با طرح یا لوگوی شرکت شما چاپ می‌شوند، آگاهی بیشتری برای برند خود ایجاد کنید. این فنجان ها برای شما آگاهی ایجاد می کنند. لیوان های کاغذی طرح دار ممکن است مقرون به صرفه ترین تبلیغاتی باشند که تا به حال در آن شرکت کرده اید.

فنجان های با کیفیت بالا ما یک بوم عالی برای نشان دادن لوگو یا طرح شما هستند. نیلا کاپ انواع لیوان یکبار مصرف کاغذی که برای نوشیدنی های گرم یا سرد عالی هستند را تولید می کند . از این لیوان ها در رستوران ها، کافه ها و هتل ها استفاده می شود.

یک فنجان بدون گفتن حتی یک کلمه می تواند چیزهای زیادی در مورد یک برند نشان دهد.

مطالعات نشان داده‌اند که اگر یک کسب‌وکار، قهوه یا نوشیدنی‌های دیگر خود را در یک فنجان با برند سفارشی با کیفیت بالا ارائه دهد، آن کسب‌وکار ۳۳ درصد وفاداری مشتری و شناخت برند بیشتری خواهد داشت. ما تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف سفارشی شما را آسان و مقرون به صرفه می کنیم.

بنابراین، چه چیزی برای شما ارزش دارد که حفظ مشتری را افزایش دهید؟ با یک فرآیند سفارش ساده، زمان‌بندی سریع و محصولات با کیفیت، احساس خوبی نسبت به آنچه دریافت می‌کنید خواهید داشت.

چرا از لیوان های کاغذی سفارشی استفاده کنیم؟

اقلام ظریف بازاریابی اغلب می توانند برخی از موثرترین آنها باشند. ۷۰ درصد از مردم می‌توانند برندی را که روی لیوان قهوه وجود دارد، ماه‌ها پس از مشاهده اولیه به خاطر بیاورند و توصیف کنند. ما برای هر مناسبت لیوان های کاغذی چاپ شده را ارائه می دهیم! 

مجموعه وسیع ما با لیوان های کاغذی نیاز مهمانان شما را برطرف می کند و برند شما را در معرض دید کامل قرار می دهد. لیوان‌ها و لوازم یکبار مصرف چاپ شده سفارشی برای رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها، نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های شرکتی، رویدادهای ورزشی و موارد دیگر محبوب هستند. چاپ لیوان کاغذی به صورت تمام رنگی و سرتاسری دید مشتری را به شدت افزایش می دهد. این باعث ماندگاری شعار برند شما در ذهن مخاطب می شود.

سین سیتی۲

لیوان کاغذی با چاپ سفارشی

نیلا کاپ چه نوع لیوان های کاغذی ارائه می دهد؟

مجموعه نیلاکاپ لیوان های کاغذی سفارشی ما گزینه‌هایی را برای نوشیدنی‌های سرد و نوشیدنی‌های گرم و همچنین مجموعه‌ای از فنجان‌های دسر مناسب برای بستنی ارائه می‌دهد. ما همچنین می‌توانیم آن‌ها را برای استفاده همه‌جانبه، که شامل نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌شود، با در نظر گرفتن تغییرات عایق‌شده و دو جداره ، تطبیق دهیم.

ما طیف گسترده ای از لیوان کاغذی تبلیغاتی در سایز های مختلف ارائه می دهیم. ما همچنین انواع فنجان های یکبار مصرف سازگار با محیط زیست را برای کسانی که به دنبال گزینه ای به راحتی قابل بازیافت هستند ارائه می دهیم.

برای لیوان های کاغذی سفارشی خود به ما اعتماد کنید کارکنان ما در تعیین بهترین استراتژی های تبلیغاتی به شما کمک خواهند کرد. علاوه بر سایر خدمات ما، ما همچنین یک تیم طراحی داخلی را ارائه می دهیم که اگر به دنبال آثار هنری منحصر به فرد هستید عالی است. همین امروز با ما تماس بگیرید و ما هر کاری که بتوانیم برای کمک به شما در مورد لیوان های کاغذی چاپ شده انجام خواهیم داد.

خلاصه

امروزه سرمایه گذاری در فنجان های قهوه با چاپ سفارشی یک ضرورت محسوب می شود، زیرا به شما امکان می دهد برندتان را هرچه بهتر تبلیغ کنید و این به جذب مشتری منجر می شود. اگر قصد دارید فنجان های قهوه خود را به صورت سفارشی چاپ کنید، اطمینان حاصل کنید که تامین کننده مناسبی را انتخاب کنید که بتواند با نیازهای کمیت و چاپ شما مطابقت داشته باشد.

با فنجان های قهوه چاپ سفارشی ما در نیلاکاپ، مشتریان بیشتری را جذب کنید و برند خود را به طور موثر بازاریابی کنید.

سوالات متداول

کاربرد لیوان های سفارشی چیست؟

مشتریان ما، به‌ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها، از آن‌ها برای اهداف مختلفی از جمله فعالیت‌های بازاریابی داخلی و خارجی مانند تبلیغات، استفاده در نمایشگاه‌ها یا رویدادهای شرکتی استفاده می‌کنند. هر چیزی از نوشیدنی‌های سرد گرفته تا گرم را می‌توان در لیوان‌های کاغذی سرو کرد، و این یک راه بسیار آسان و راحت برای ارائه تصویر شرکت شما به شیوه‌ای روان و جذاب است.

مهم ترین مزیت لیوان کاغذی سفارشی؟

لیوان های کاغذی چاپ شده سفارشی به شما این امکان را می دهد که پیام خود را مستقیماً به دست مشتریان خود برسانید. آنها راه حل مناسبی برای ایجاد آگاهی از برند شما یا تبلیغ یک پیام فصلی هستند. شما با این لیوان ها نام تجاری خود را به صورت رایگان تبلیغ می کنید.

قیمت فنجان های قهوه چاپ شده چقدر است؟

قیمت فنجان قهوه ما به اندازه و مقدار سفارش بستگی دارد، تمام قیمت های درج شده در وب سایت ما دقیق هستند. به این ترتیب می‌دانید که چقدر باید بدون هزینه‌های ناخواسته بپردازید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *