لیوان دوجداره, لیوان دوجداره کاغذی, لیوان کاغذی

لیوان یکبار مصرف قهوه

لیوان دوجداره کاغذی ۲۷۰-۳۶۰ سی سی مستر روبات قرمز (همراه با در استاپ دار)

لیوان یکبار مصرف قهوه یکبار می تواند برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند یا فضای کافی برای حمل فنجان های قهوه خود ندارند یک راه حل مناسب و اقتصادی باشد. با توجه به اینکه لیوان یکبار مصرف قهوه راحت و مقرون به صرفه است، دلیلی وجود ندارد که یک بسته از این لیوان های کاربردی را در خانه نداشته باشید.

امروزه انواع مختلف و برندهای مختلفی از لیوان یکبار مصرف قهوه موجود است، بنابراین انتخاب یک فنجان مناسب برای خود می تواند مشکل باشد. ما در این مقاله راهنمای خریدی را گنجانده‌ایم که در مورد تمام ویژگی‌هایی که باید برای انتخاب یک لیوان یکبار مصرف کاغذی ایده‌آل برای خود در نظر بگیرید صحبت می‌کند.

لیوان دبل شات ۱۲۰ سی سی طرح اختصاصی

لیوان یکبار مصرف قهوه

بررسی لیوان یکبار مصرف قهوه

لیوان های یکبار مصرف قهوه برای سرو چای، قهوه، شکلات داغ و سایر نوشیدنی ها ایده آل هستند. هم همه کاره هستند و هم قابل اعتماد هستند. هر فنجان از کاغذ ۱۰۰% ایمن برای مواد غذایی، بدون BPA، سازگار با محیط زیست و کاغذ قابل بازیافت ساخته شده است.

آن ها را می توان به راحتی برای ذخیره سازی بهینه روی هم قرار داد و برای تمیز کردن سریع دور انداخت. هر فنجان دارای ساختاری شیاردار برای محافظت از دست در برابر گرما و گرفتن بهتر است.

لیوان های یکبار مصرف قهوه دارای درپوش هایی هستند که به محافظت از محتویات آنها در برابر ریختن کمک می کند. حفره در استاپدار این لیوان ها هم نی و هم همزن را می پذیرد. فنجان ها دارای یک لبه نورد برای تجربه نوشیدنی بدون نشتی و راحت هستند.

اگر به دنبال فنجان قهوه ای هستید که بهداشتی، مستحکم و در دست گرفتن آسان باشد، از لیوان های یکبار مصرف قهوه نیلاکاپ استفاده کنید. مواد اولیه تولید لیوان کاغذی، مواد باکیفیتی هستند که عایق بندی شده و هنگام نگه داشتن نوشیدنی داغ، انگشتان شما را ایمن نگه می دارند.

این فنجان ها به دلیل یک بار مصرف بودن، بسیار بهداشتی تر و مقرون به صرفه تر از لیوان های معمولی هستند. علیرغم ظاهرشان، لیوان یکبار مصرف قهوه هیچ کفی ندارد. طراحی دو منظوره آنها محدودیت های ذخیره سازی را با تا ۴۰٪ ارتفاع کمتر روی هم کاهش می دهد.

دیواره بادوام و تک لیوان های کاغذی یکبار مصرف تضمین می کند که در هنگام نگه داشتن له نشوند یا شکسته نشوند. آنها را می توان به راحتی در مراکزی که محصولات پلاستیکی و کاغذی را می پذیرند بازیافت کرد.

برخی از لیوان های یکبار مصرف قهوه از ۴۰ درصد مواد بازیافتی ساخته شده و بسیار سازگار با محیط زیست هستند. این فنجان های قوی و شیک عایق هستند و دو جداره دارند تا نوشیدنی شما را حتی در هوای سرد گرم نگه دارند و نیازی به آستین فنجانی جداگانه نداشته باشید.

مزایای لیوان یکبار مصرف قهوه

  •  عایق و محکم
  •  آسان برای ذخیره و چیدن
  •  یک درب برای همه سایزها
  •  بسیار مقرون به صرفه

راهنمای خرید لیوان یکبار مصرف قهوه

ممکن است برای شما نیز انتخاب لیوان یکبار مصرف در زمان خرید دشوار باشد. ما در این قسمت به این سوال شما پاسخ داده ایم که هنگام خرید لیوان کاغذی و برای تهیه یک لیوان مقرون به صرفه و با کیفیت باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

ماندگاری

لیوان یکبار مصرف قهوه با کیفیت پایین، به راحتی شکسته می شوند و محتویات آن در همه جا ریخته می شود. برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی افتد، باید به دنبال لیوان های یکبار مصرف ساخته شده از مواد با کیفیت باشید. اینها نه تنها ماندگاری بیشتری دارند، بلکه عایق بندی بهتری نیز دارند و از این رو در دست گرفتن آن ها آسان تر است.

ظرفیت

لیوان یکبار مصرف قهوه در اندازه های مختلف از کوچک تا بزرگ موجود هستند. برای انتخاب اندازه مناسب لیوان های کاغذی، مشخص کنید که می خواهید آن را با چه مقدار مایع پر کنید و در صورت تجمع باید به چه تعداد نفری رسیدگی کنید.

لیوان تکجداره ۲۷۰ سی سی طرح اختصاصی

نوع لیوان کاغذی برای نوشیدنی

نوع نوشیدنی

نوع نوشیدنی ای که در لیوان یکبار مصرف قهوه سرو می کنید فاکتور مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید. اگر قصد دارید نوشیدنی های سرد مانند نوشابه و چای سرد سرو کنید، یک لیوان پلاستیکی یکبار مصرف بهترین انتخاب است زیرا به سرد نگه داشتن نوشیدنی کمک می کند.

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید نوشیدنی‌های گرم مانند لاته، چای، قهوه یا حتی سوپ سرو کنید، بهتر است لیوان‌های مقوایی یا کاغذی را انتخاب کنید، زیرا این نوشیدنی‌ها به نوشیدنی‌های داغ اجازه می‌دهند دمای خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند.

قابلیت استفاده آسان

اگرچه اکثر فنجان های قهوه یکبار مصرف طراحی مشابهی دارند، اما در دست گرفتن برخی راحت تر از بقیه هستند. این عامل به اندازه و طراحی فنجان بستگی دارد: لیوان های کاغذی باریک بهتر از لیوان های پهن تر در دست قرار می گیرند. برخی از فنجان‌های قهوه یکبار مصرف دارای آستین یا دسته‌های کاغذی هستند که نگه‌داشتن آن‌ها در گرما آسان‌تر می‌شود.

طرح

لیوان های یکبار مصرف قهوه دارای طرح های بی شماری هستند، از رنگ های ساده گرفته تا چاپ های جذاب. انتخاب مناسب برای شما کاملاً به ترجیح شخصی شما بستگی دارد. اگر لیوان های یکبار مصرف ساده را خسته کننده می دانید، می توانید آن را با طراحی جالب انتخاب کنید. nillacup به تولید لیوان های کاغذی سفارشی می پردازد و طرح های اختصاصی و دلخواه شما را با بهترین کیفیت به چاپ میرساند.

لیوان بیرون بر دوجداره کاغذی ۲۷۰-۳۶۰ سی سی کلاسیک (بدون در)

لیوان یکبار مصرف قهوه- نیلاکاپ

آشنایی با انواع لیوان یکبار مصرف قهوه

فنجان های یکبار مصرف قهوه از انواع مختلفی از مواد ساخته می شوند، اما همه آنها دوستدار محیط زیست نیستند. برخی از گزینه های لیوان یکبار مصرف قهوه سازگار با محیط زیست عبارتند از:

قابل تجزیه زیستی

این فنجان های قهوه سازگار با محیط زیست زیست تخریب پذیر هستند و توسط میکروارگانیسم هایی مانند قارچ ها و باکتری ها تجزیه می شوند. لیوان های کاغذی یکبار مصرف از اجزای سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و برای محیط زیست ایمن در نظر گرفته می شوند.

کمپوست پذیر

فنجان‌های  قابل کمپوست پس از استفاده در سطل‌های کمپوست ریخته می‌شوند، جایی که نسبتاً سریع بدون انتشار مواد شیمیایی و سموم مضر در محیط، پوسیده می‌شوند. از آنجایی که این لیوان های یکبار مصرف از مواد ساخته شده توسط انسان ساخته شده اند، مانند فنجان های قهوه زیست تخریب پذیر، عمل نمی کنند.

تجزیه پذیر

فنجان های تجزیه پذیر به طور طبیعی تجزیه نمی شوند. با این حال، مداخله فرآیند شیمیایی می‌تواند این عناصر را به عناصر کمتر مضر تجزیه کند. پس از تجزیه به دی اکسید کربن، آب و زیست توده تبدیل می شوند.

بازیافت شده

پس از دور انداختن این فنجان ها، آنها یک فرآیند بازیافت را طی می کنند تا بتوان دوباره از آنها استفاده کرد. این ها را می توان یک بار دیگر به فنجان یا هر محصول دیگری تبدیل کرد. از آنجایی که محصولات بازیافتی آلودگی را کاهش می دهند و منابع طبیعی را حفظ می کنند، برای محیط زیست مناسب هستند.

انواع فنجان قهوه یکبار مصرف موجود در بازار

تک جداره

لیوان های یکبار مصرف دارای یک لایه هستند و بنابراین نازک ترین و مستعد له شدن هستند. از آنجایی که با این فنجان ها می توانید به سرعت دست خود را بسوزانید، باید با احتیاط از آنها استفاده کنید. لیوان های تک جداره از همه گزینه ها مقرون به صرفه ترین هستند.

دو جداره

اینها از دو دیوار نازک تشکیل شده اند که به هم متصل شده اند تا یک لایه عایق ایجاد کنند. استفاده از فنجان های دو جداره ایمن تر است زیرا احتمال سوختن دست در هنگام نگه داشتن فنجان کمتر است.

لیوان های ریپل

لیوان کاغذی ریپل فنجان‌های محبوبی است که برای نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌شود، زیرا طراحی و عایق به گرم نگه داشتن نوشیدنی تا ۱۵ درصد بیشتر از سایر لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف کمک می‌کند و فنجان موجدار دو جداره به این معنی است که می‌توانید قهوه یا چای را کاملا راحت و بدون سوختن نگه دارید. .

اندازه فنجان های یکبار مصرف قهوه

فنجان های قهوه یکبار مصرف در اندازه های مختلف از کوچک تا بزرگ موجود هستند. رایج ترین اندازه ها عبارتند از:

فنجان های قهوه یکبار مصرف ۴ اونس

چهار اونس کوچکترین اندازه موجود در یک فنجان قهوه یکبار مصرف است که معمولاً برای وعده های کوچک چای، اسپرسو و نوشیدنی های داغ مبتنی بر شیر استفاده می شود.

فنجان های قهوه یکبار مصرف ۸ اونس

فنجان های قهوه یکبار مصرف هشت اونسی اندازه استاندارد برای سروهای کوچک تا متوسط ​​هستند. این لیوان های کاغذی برای نوشیدنی های داغ مانند شکلات داغ، کاپوچینو و آمریکانو عالی هستند.

فنجان های قهوه یکبار مصرف ۱۲ اونسی

فنجان های قهوه یکبار مصرف ۱۲ اونسی که برای نوشیدنی های متوسط ​​ساخته شده اند، ظرفیت کمی بیشتر از نوع هشت اونسی دارند و در ابعاد و طراحی متفاوت هستند. در مقایسه با گزینه دیگر، اینها کمی بلندتر و لاغرتر هستند و برای کاپوچینو، لاته و سایر نوشیدنی های کف دار ایده آل هستند.

فنجان های قهوه یکبار مصرف ۱۶ اونسی

ایده آل برای اندازه های بزرگ، فنجان های قهوه یکبار مصرف ۱۶ اونس دو برابر فنجان های کوچک هشت اونس است. آنها مقدار مناسبی قهوه را برای افرادی که دوز زیادی از کافئین را در صبح دوست دارند؛ ارائه می دهند. این فنجان های قهوه یکبار مصرف معمولا بلند هستند و دور کوچکی دارند که به راحتی در دست شما و اکثر جا فنجان ها قرار می گیرد. این لیوان های کاغذی سایز بزرگ برای نوشابه ها و نوشیدنی های یخی نیز مناسب است.

سوالات متدوال

برای تهیه فنجان های قهوه یکبار مصرف از چه موادی استفاده می شود؟

لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف معمولا از پلی پروپیلن (پلی پروپیلن)، پلاستیک پلی استایرن یا پلاستیک قابل بازیافت PET (پلی اتیلن ترفتالات) ساخته می شوند.

چگونه از بی خطر بودن فنجان قهوه یکبار مصرف اطمینان حاصل کنیم؟

برای اطمینان از ایمن بودن فنجان قهوه یکبار مصرفی که انتخاب می کنید، باید بررسی کنید که آیا از پلاستیک بدون BPA ساخته شده است یا خیر. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که از مواد باکیفیت ساخته شده است که در حین استفاده انگشتان شما را نمی سوزاند.

آیا لیوان های یکبار مصرف قابل شستشو و استفاده مجدد هستند؟

اگرچه لیوان های یکبار مصرف معمولاً برای یک بار استفاده طراحی شده اند، اما اگر ساییدگی یا پارگی را تجربه نکرده باشند، می توان آنها را یک یا چند بار شستشو داد و دوباره استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *