لیوان دوجداره, لیوان کاغذی

مزایای لیوان بیرون بر

لیوان بیرون بر دوجداره کاغذی ۲۷۰-۳۶۰ سی سی کلاسیک (بدون در)

در سال های اخیراستفاده و خرید لیوان کاغذی برای بسیاری از رستوران ها یا کافی‌شاپ‌ها کاربردی بوده است.، لیوان بیرون بر قهوه فرصت‌ها و جریان‌های درآمدی جدیدی برای صاحبان این مشاغل باز کرده است. به عنوان مثال، در طول همه‌گیری کووید-۱۹، آنها به کسب‌وکارها اجازه دادند علی‌رغم قرنطینه‌های گسترده، به فروش قهوه ادامه دهند. این امر درآمد بسیار مورد نیازی را به همراه داشت و برندهای قهوه را برای زمانی که محدودیت ها برداشته شد در ذهن نگه داشت.

همچنین آنها فرصتی برای افزایش فروش با ارائه خدمات به مشتریان بیشتر از حد مجاز می‌دهند و در عین حال سبک زندگی در حال حرکت نسل‌های جوان را تامین می‌کنند. علاوه بر این، آنها به مشتریان جایگزینی برای نشستن در یک فضای اجتماعی شلوغ می دهند. در نتیجه، لیوان های بیرون بر برای بسیاری از کسب‌وکارها به یک ماده افزودنی مهم تبدیل شده‌اند و به کافی‌شاپ‌ها و روست‌ها کمک می‌کنند تا نیازهای هر مشتری را بهتر برآورده کنند.

لیوان بیرون بر قهوه

نیلا کاپ انواع لیوان بیرون بر که با محیط زیست سازگار می باشند را به همراه درب‌های متنوع برای نوشیدنی داغ در اختیارتان قرار می‌دهد.  اگر فروش نوشیدنی های گرم بخشی از کسب و کار شما را تشکیل می‌دهد، این لیوان ها بهترین انتخاب هستند.
چاپ لیوان کاغذی دوجداره با یک لایه اضافی، برای ایجاد عایق بیشتر و محافظت از دست مصرف کنندگان می باشد. این یک راه مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای سرو نوشیدنی های داغ اضافی شما است! فنجان های قهوه بیرون بر زیست تخریب پذیر بوده و تأثیر محیطی بیشتری نسبت به فنجان های تک جداره دارند.

مطمئن نیستید که کدام گزینه فنجان قهوه کاغذی برای کسب و کار شما مناسب است؟ در مورد تفاوت بین فنجان های داغ تک دیواری و دو جداره بیشتر بدانید تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

لیوان بیرون بر دوجداره کاغذی ۲۷۰-۳۶۰ سی سی مستر روبات (همراه با در استاپ دار)

انتخاب لیوان بیرون بر قهوه-نیلا کاپ

دلایل انتخاب لیوان بیرون بر

ویژگی منحصر به فرد قهوه این است که می توان آن را گرم یا سرد درست کرد. نسبت مصرف کنندگان قهوه که گرم یا سرد را ترجیح می دهند تقریباً برابر است و این نسبت به فصل نیز متفاوت است. اگر هوا سرد باشد، تعداد مصرف کنندگان قهوه گرم در مقایسه با روزهای گرم بیشتر خواهد بود. بنابراین، یک لیوان قهوه با کیفیت، لیوانی است که باید گرما را تحمل و حفظ کند.

علاوه بر این، لیوان های کاغذی سفارشی از این نظر که طرح‌های چشم نوازی دارند، سودمند هستند. نوشیدن قهوه در یک فنجان با طرح اختصاصی باعث می شود ، مشتریان اعتماد کرده و دیدگاه کاملا متفاوتی از برند شما به دست می آورند، که در نهایت مشتریان بیشتری را برای توسعه بهتر فعالیت های تجاری جذب می کند.

لیوان های پلاستیکی فقط برای نوشیدنی های سرد استفاده می شود. دمای بالا به راحتی ترکیبات این لیوان ها را تحریک و آنها را در نوشیدنی رها می کند. این اتفاق برای سلامتی مشتریان تهدید کننده می باشد. با این حال، اگر از لیوان های کاغذی استفاده می کنید، می توانید خیالتان راحت باشد زیرا فنجان های کاغذی قهوه تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد گرما را تحمل می کنند. به همین دلیل است که لیوان بیرون بر قهوه بسیار ضرورت دارد.

مقایسه لیوان بیرون بر دوجداره با تک جداره

لیوان های تک جداره: لیوان های تک جداره از یک لایه مواد تشکیل شده اند. آنها معمولاً از مقوای بدون پوشش ساخته می شوند و گزینه ای مناسب، سبک و مقرون به صرفه را برای برشته کن ها و کافی شاپ ها ارائه می دهند. به لطف طراحی ساده آنها، نه تنها از نظر تولید، بلکه در زمان دفع نیز پایدارترین انتخاب هستند.

با این حال، فنجان های تک جداره به طور طبیعی دارای معایبی هستند که شامل گرمای قهوه دم شده است. فنجان های تک جداره زمانی که با مایعات داغ پر می شوند محافظت کمی دارند و حمل آن ها کمی دشوار می شود. از آنجایی که آنها قهوه را عایق نمی کنند، ممکن است دمای نوشیدنی را نیز به سرعت کاهش دهد. اگرچه این لزوماً یک مشکل نیست، اما می‌تواند ویژگی‌های آن را تغییر دهد.

لیوان دوجداره بیرون بر ۳۶۰ - ۲۷۰ سی سی طرح اختصاصی بدون در

خرید لیوان بیرون بر قهوه

لیوان های دوجداره: لیوان های بیرون بر دوجداره برای افزایش کیفیت طراحی شده اند. لیوان های دو جداره یک لایه اضافی از مقاومت در برابر حرارت را ایجاد می کند، قهوه را برای مدت طولانی تری گرم تر می کند، رضایت مشتری را بهبود می بخشد و از انتقال حرارت نامطلوب به دست مشتری جلوگیری می کند.

فنجان های قهوه دو جداره عایق بالاتری نسبت به فنجان های قهوه تک جداره دارند. این فنجان‌های یکبار مصرف دوجداره با محافظت در برابر حرارت بیشتر، در دست گرفتن راحت هستند و از حفظ گرمای بیشتر لذت می‌برند و به مشتریان شما امکان تجربه لذت‌بخش‌تری از قهوه را می‌دهند.

به طور کلی لیوان های دوجداره برای سرو نوشیدنی های داغ مناسبتر از لیوان های تک جداره می باشند. لیوان های تک جداره از لحاظ اقتصادی مناسب تر هستند

نیلاکاپ محصولاتی را تولید می کند که به همان اندازه برای محیط زیست مفید هستند که برای مردم مفید هستند. طراحی مواد پیچیده همراه با یک مدل کسب و کار مسئولانه و پایدار، ما را به برندی تبدیل می کند که محصولاتی را ارائه می دهد که برای مردم و همچنین برای محیط زیست ایمن و سالم هستند.

چه زمانی لیوان های بیرون بر تک جداره را انتخاب کنیم؟

  • شما در حال سرو نوشیدنی های سرد، ولرم با دمای اتاق یا کمی گرم هستید
  • شما می خواهید لیوان های کاغذی زیبا، اما اقتصادی برای برند خود داشته باشید
  • نوشیدنی شما ظرف ۱۰ دقیقه پس از سرو مصرف می شود

چه زمانی لیوان های بیرون بر دو جداره را انتخاب کنیم؟

  • شما در حال سرو نوشیدنی های گرم هستید.
  • شما می خواهید لیوان های کاغذی زیبا و راحتی را با لگو یا شعار برند خود را داشته باشید.
  • مصرف کنندگان شما احتمالاً نوشیدنی های خود را در مدت زمان طولانی مصرف می کنند یا احتمالاً در حال حرکت هستند و نوشیدنی های خود را با خود حمل می کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *