لیوان دوجداره کاغذی, لیوان کاغذی

فاکتور های مهم قبل از خرید لیوان قهوه کاغذی

لیوان قهوه کاغذی

جای تعجب نیست که لیوان های کاغذی یکبار مصرف پس از اینکه بسیاری از مردم از لیوان های پلاستیکی به لیوان های کاغذی روی آوردند، پیشرفت های استثنایی را تجربه کردند. اکنون آنها در رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها، سبک‌های سفارشی مختلف عرضه می‌شوند و یکی از بهترین نمونه‌ها فنجان‌های قهوه کاغذی درب دار است. بیش از نیمی از کافی‌شاپ‌های دنیا، خرید لیوان کاغذی درب دار را برای حفظ نوشیدنی‌های داغ به ظروف پلاستیکی ترجیح می‌دهند.

چه قصد دارید کافی شاپ خود را باز کنید یا راه هایی برای کاهش هزینه های پذیرایی بیابید، بهترین فنجان های قهوه کاغذی با درب تمام چیزی است که نیاز دارید. برای آسودگی خاطر، ما فهرستی از فاکتورهای مهمی که باید قبل از خرید لیوان قهوه کاغذی درب دار در نظر بگیرید، گردآوری کرده ایم تا هرگز از تغییر فنجان های پلاستیکی به لیوان های کاغذی پشیمان نشوید.

عوامل مهم قبل از خرید لیوان قهوه کاغذی

سایز لیوان قهوه

اندازه لیوان قهوه بیرون بر

۱. اندازه فنجان

اندازه لیوان های یکبارمصرف یکی از دلایل محبوبیت این محصولات است. این لیوان ها در اندازه های مختلف موجود هستند. بسته به حجم فنجان، اندازه می تواند از ۴ اونس تا ۱۶ اونس متغیر باشد. رایج ترین آنها ۸ اونس برای قهوه معمولی است، در حالی که فنجان ۴ اونس برای قهوه اسپرسو است.

سایزهای دیگر شامل ۱۲ اونس و ۱۶ اونس برای وعده های قهوه متوسط ​​و بزرگ است. اکثر کافه‌ها، هتل‌ها و سایر مکان‌های غیررسمی از فنجان‌های بزرگ قهوه استفاده می‌کنند که بیش از ۱۲ اونس است، در حالی که افراد در ادارات، مدارس و سایر مکان‌های حرفه‌ای از لیوان‌های کاغذی با درب اندازه متوسط ​​مانند ۸ اونس استفاده می‌کنند. بنابراین، قبل از خرید فنجان های قهوه کاغذی درب دار، باید اندازه فنجان های مناسب را در نظر بگیرید.

۲. انواع فنجان

به طور کلی، سه نوع لیوان کاغذی یکبار مصرف قهوه با درب وجود دارد. هر نوع مزایای خود را دارد و دارای طراحی عملی است. اولی فنجان های تک جداره، باریک ترین فنجان که برای نوشیدنی های سرد بیشتر مورد استفاده میگیرد. نوع دوم فنجان های تک جداره با عایق حرارتی که برای نوشیدنی های داغ با دمای معمولی مناسب تر است.

فنجان های دو جداره سومین نوع فنجان های یکبار مصرف کاغذی درب دار هستند. آنها با دیوارهای عایق لایه ای برای گرم نگه داشتن نوشیدنی ها عرضه می شوند. بنابراین، قبل از خرید لیوان قهوه کاغذی یکبار مصرف درب دار، باید بررسی کنید که به کدام نوع از لیوان های یکبار مصرف نیاز دارید.

۳. مواد اولیه

اگرچه ماده اولیه در تولید لیوان های کاغذی، تخته کاغذی یا مقوا است، لیوان های قهوه کاغذی روزن با درب اولین محصولی هستند که به دلیل کیفیت بالای خود به ذهن متبادر می شوند. کیفیت مواد به کار رفته در مورد دوام محصول بسیار صحبت می کند. محصولات نیلا کاپ نه تنها به پارامترهای دوام، عایق، بهداشت و بازیافت اهمیت می دهند، بلکه بسیار مقرون به صرفه نیز هستند. بنابراین، قبل از ورود به بازار، باید بررسی کنید که لیوان های کاغذی یکبار مصرفی که آورده اید از مواد مرغوب و پلاستیک صفر ساخته شده اند.

لیوان قهوه بیرون بر

لیوان قهوه سازگار با محیط زیست

۴. سازگاری با محیط زیست

در مقایسه با پلاستیک ها، فنجان های کاغذی قهوه دوستدار محیط زیست هستند زیرا کاملا زیست تخریب پذیر هستند. تولید آنها نیز بسیار ارزان است و نیازی به فرآیندهای بازیافت پرهزینه مانند لیوان های پلاستیکی ندارند. به این دلیل است که آنها نه قابل بازیافت هستند و نه به آلودگی زمین کمک می کنند. تاثیر لیوان های یکبار مصرف بر محیط زیست امروزه بر کسی پوشیده نیست بنابراین با فنجان های کاغذی قهوه می توانید سهم خود را در حفاظت از محیط زیست و کمک به سیاره زمین ببخشید.

۵. هزینه

اگر بودجه شما محدود باشد، کاغذ یک انتخاب ایده آل است، به همین دلیل است که وقتی کسی از گزینه های مقرون به صرفه در محصولات بسته بندی یکبار مصرف صحبت می کند، لیوان های کاغذی بهترین انتخاب هستند. بنابراین، شما همچنین می توانید لیوان های کاغذی را به صورت عمده و بدون تخطی از بودجه خود یا کاهش سایر محصولات ضروری در لیست خود سفارش دهید. نیلاکاپ منبع عظیمی از لیوان های کاغذی را در دل خود جای داده که مقرون به صرفه هستند و کیفیت بی نظیری دارند که شما را ناامید نمی کند.

۶.دوام

نظرات مشتریان را بررسی کنید یا برای ارزیابی دوام فنجان ها قبل از خرید نمونه بخواهید. لیوان هایی که محکم و مقاوم در برابر نشتی هستند رضایت مشتری را افزایش می دهند.

۷. الزامات کمیت

بر اساس دفعات استفاده و ظرفیت ذخیره سازی، تعیین کنید که چه تعداد فنجان باید سفارش دهید.

۸. قابلیت اطمینان تامین کننده

تامین کننده معتبری را انتخاب کنید که بتواند به طور مداوم محصولات با کیفیت بالا، تحویل به موقع و خدمات عالی به مشتریان ارائه دهد. پیدا کردن بهترین مکان که در آن بتوانید لیوان های کاغذی با کیفیت بالا را بدون صرف هزینه زیاد پیدا کنید، آسان نیست. اما، نیلاکاپ پاسخ همه سوالات شماست. ما در سالهای گذشته در تولید ظروف کاغذی و گیاهی یکبار مصرف  با قیمت های بسیار پایین پیشرو بوده ایم.

کلام آخر

اکنون که باید به خوبی درک کنید که چگونه در خرید لیوان قهوه کاغذی  بهترین لیوان را انتخاب کنید، قدم بعدی خرید بهترین فنجان های کاغذی یکبار مصرف از یک ارائه دهنده قابل اعتماد است. نیلا با استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا، هزینه‌یابی، چاپ و تولید محصول را برای تولید لیوان‌های کاغذی کم‌هزینه با استانداردهای کیفیت و دوام بالا ادغام می‌کند. اگر به دنبال خرید لیوان قهوه کاغذی با کیفیت بالا از مکان مناسب هستید، ما با بهترین فنجان های قهوه کاغذی درب دار پشت شما هستیم.

نه تنها این، ما عرضه کننده توانمند انواع بشقاب و لیوان کاغذی، از لیوان نوشیدنی گرم، لیوان نوشیدنی سرد، لیوان دو جداره، بشقاب کاغذی، کاسه بستنی، درب لیوان کاغذی و سایر محصولات هستیم. خواهید دید که خدمات ما و فنجان های قهوه یکبار مصرف سفارشی بهترین در این صنعت هستند. بنابراین، بیایید و همین حالا با ما تماس بگیرید تا نحوه کمک به شما را بشنوید.

سوالات متداول

آیا فنجان های کاغذی قهوه قابل بازیافت هستند؟

بله، فنجان های کاغذی قهوه به طور کلی قابل بازیافت هستند. به دلیل پوشش پلاستیکی داخل برخی فنجان ها که باعث ضد آب شدن آن ها می شود، همه آنها قابل بازیافت نیستند.

چگونه می توان مطمئن شد که فنجان قهوه کاغذی ضد نشت است؟

برای اطمینان از اینکه فنجان قهوه کاغذی شما ضد نشت است، می توانید به دنبال فنجان هایی باشید که روکش پلی اتیلن دارند. این آستر به عنوان یک مانع بین کاغذ و مایع عمل می کند و از نشتی جلوگیری می کند.

آیا لیوان های کاغذی می توانند گرما را برای مدت طولانی تری حفظ کنند؟

برخی از لیوان های کاغذی با عایق دو جداره طراحی شده اند تا به گرم نگه داشتن محتویات برای مدت زمان طولانی تری کمک کنند. این فنجان ها معمولاً گران تر از لیوان های کاغذی معمولی هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *