قهوه, کافی شاپ, لیوان کاغذی

لیوان بیرون بر اسپرسو

انواع لیوان بیرون بر

بر اساس تجربیات صاحبان کسب و کار هایی مانند کافه و رستوران ها در ماه های اخیر، روند مصرف‌ نوشیدنی های بیرون بر و با کیفیت از اوایل سال ۲۰۲۲ رو به افزایش می باشد. این شامل قهوه های تازه دم مانند اسپرسو می شود. به همین دلیل انتخاب بهترین لیوان بیرون بر برای اسپرسو بسیار مهم است.

از آنجایی که مصرف قهوه در حال حرکت به آرامی به سطح قبل از کووید-۱۹ بازمی‌گردد، سفارشات لیوان های کاغذی و لیوان های بیرون بر نیز افزایش می یابد. صاحبان کافه‌ها و روسترها می‌توانند انتظار داشته باشند که سفارشات نوشیدنی های بیرون بر برای اسپرسو و نوشیدنی‌های مبتنی بر اسپرسو نیز افزایش یابد.

چندین مطالعه نشان می‌دهد که چگونه عوامل مختلف فنجان‌های آماده می‌توانند درک مصرف‌کنندگان از قهوه را تغییر دهند. بنابراین، ضروری است که از فنجان های غذای آماده برای برجسته کردن ویژگی های اسپرسو استفاده شود. در ادامه بخوانید تا بدانید که برشته‌ها و کافی‌شاپ‌ها باید در هنگام انتخاب فنجان‌های آماده برای اسپرسو در نظر بگیرند.

بهترین لیوان بیرون بر اسپرسو

خرید لیوان بیرون بر اسپرسو

معمولاً اسپرسو چگونه در کافه ها سرو می شود؟

اسپرسو اغلب به عنوان یک قهوه تخصصی در خالص ترین شکل آن در نظر گرفته می شود. تغییر نسبت دم کردن آن می تواند طعم و مزه آن را تغییر دهد. به عنوان مثال، نسبت ۱:۱ یا ۱:۲ باعث ایجاد یک اسپرسو ristretto می شود، در حالی که نسبت ۱:۳ یا ۱:۴ منجر به اسپرسو لانگو می شود.

اسپرسو همچنین می‌تواند پایه بسیاری از لوازم اصلی کافی‌شاپ‌های محبوب، از جمله کاپوچینو، لاته و حتی چند کوکتل باشد. قابل ذکر است، هیچ نسبت استاندارد حجمی برای یک شات وجود ندارد. حجم و نسبت دقیق اسپرسو اغلب می تواند بین کافه ها و بازارهای هدف متفاوت باشد. برخی از کافه ها بین ۱۶ تا ۱۹ گرم قهوه برای اسپرسو استفاده می کنند تا یک شات ۳۲ تا ۳۸ گرمی تولید کنند.

برخی دیگر ممکن است از ۷ گرم قهوه برای تولید یک شات ۲۱ گرمی استفاده کنند. اسپرسوهای دوبل معمولاً دو برابر هر چه کافه‌ها آن را تک شات می‌دانند. با این حال، برخی از کافه ها ممکن است دستور العمل جداگانه ای برای این کار داشته باشند. به عنوان مثال، برخی از مشتریان ممکن است مایع بیشتری را ترجیح دهند یا یک اسپرسوی لنگو را ترجیح دهند که کمتر تلخ و رقیق تر باشد.

صرف نظر از نسبت انتخابی، اسپرسو باید در یک فنجان کوچکتر سرو شود. فنجان های اسپرسو استاندارد می توانند بین ۵۰ میلی لیتر (۱.۶ اونس) تا ۱۰۰ میلی لیتر (۳.۴ اونس) را در خود جای دهند و فضای کافی را برای نشستن کرم بدون ریزش روی آن فراهم می کنند. اکثر آنها لبه ضخیم تری دارند تا بافت کمی ضخیم تر اسپرسو را برجسته کنند.

نکته دیگر دمای اسپرسو است. باید در دمای خاصی استخراج شود تا بهترین ویژگی های آن برجسته شود. طبق گفته انجمن تخصصی قهوه (SCA)، دمای ایده آل آبی که برای استخراج اسپرسو استفاده می شود بین ۹۰.۵ درجه سانتی گراد تا ۹۶.۱ درجه سانتی گراد (۱۹۵ درجه فارنهایت و ۲۰۵ درجه فارنهایت) است. بسته به دمای محیط، باریستاها ممکن است نیاز داشته باشند فنجان های سرو خود را از قبل گرم کنند، زیرا استخراج یک شات در ظرف سردتر می تواند این دمای ایده آل را کاهش دهد.

لیوان یکبار مصرف قهوه

لیوان یکبار مصرف بیرون بر

انتخاب مناسب ترین لیوان بیرون بر اسپرسو

درک نحوه سرو اسپرسو، انتخاب کافی شاپ در فنجان های آماده را تعیین می کند. اساساً، باریستاها به یک فنجان با حجم کمتر، ترجیحاً با لبه ضخیم‌تر نیاز دارند. علاوه بر این، فنجان ها باید گرمای اسپرسو را حفظ کنند، در حالی که هنوز به اندازه کافی برای مشتریان راحت باشند.

علاوه بر این، این فنجان باید به خواسته‌های مشتریان برای تصمیم‌گیری سازگارتر با محیط‌زیست برای خرید توجه کند. این به معنای سرمایه گذاری در فنجان های قهوه آماده است که به راحتی قابل بازیافت یا کمپوست هستند. فنجان های پلاستیکی یک انتخاب سنتی برای سرو نوشیدنی های گرم بوده است. با این حال، این موارد به دلیل تأثیر منفی زیست محیطی آنها مورد توجه مشتریان و مشاغل قرار نگرفته است.

بسیاری از دولت ها در سراسر جهان شروع به حذف تدریجی بسته بندی های پلاستیکی یکبار مصرف برای صنایع خرده فروشی کشور خود کرده اند. یکی از موثرترین جایگزین های پلاستیکی، لیوان های کاغذی است. در حالی که نفوذپذیری آنها در هنگام سرو نوشیدنی های گرم نگران کننده بود، لیوان های کاغذی اکنون می توانند با موم، پلی لاکتیک اسید (PLA) یا پلی اتیلن (PE) پوشانده شوند.

تا زمانی که به درستی دور ریخته و پردازش شوند، لیوان های یکبار مصرف کاغذی می توانند اثرات زیست محیطی بسیار کمتری نسبت به همتایان پلاستیکی خود داشته باشند.

یکی از مزایای سرو اسپرسو این است که به ندرت حاوی موادی مانند شیر یا خامه است که می تواند خنک شدن آن را تسریع کند. با این حال، کاغذ برای عایق‌سازی طبیعی گرما تلاش می‌کند، بنابراین استفاده از فنجان‌های دو جداره می‌تواند به حفظ دمای قهوه اسپرسو کمک کند. این امر به ویژه مهم است، زیرا تخمین زده می شود که دمای قهوه می تواند در عرض پنج دقیقه بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد (۲۰ درجه فارنهایت تا ۲۵ درجه فارنهایت) کاهش یابد.

گنجاندن درب فنجان قهوه همچنین می تواند به محدود کردن قرار گرفتن سطح نوشیدنی در محیط خارجی کمک کند. این می تواند بیشتر به حفظ دمای ایده آل نوشیدنی کمک کند. با این حال، اگر کافی‌شاپ‌ها متوجه شوند که لیوان کاغذی برای مصرف‌کنندگان خیلی داغ است، می‌توانند روی آستین‌های مقوایی سرمایه‌گذاری کنند. مزیت اضافه شده برای آستین های مقوایی این است که به راحتی در اکثر بازارها قابل برند و بازیافت هستند.

قیمت لیوان کاغذی

لیوان در دار بیرون بر اسپرسو

برای کافی‌شاپ‌هایی که اسپرسو را به‌عنوان یک غذای بیرون بر ارائه می‌کنند، زمان‌بندی بسیار مهم است. مدت زمان طولانی برای استفاده از آن می تواند منجر به خنک شدن ناخواسته شود و کرم علامت تجاری آن ممکن است قبل از مصرف از بین برود.

اطمینان از وجود پرسنل و تجهیزات کافی برای پاسخگویی به تقاضا برای خدمات کلی به مشتری و تکرار فروش ضروری است.

ترکیب آن با فنجان های قهوه آماده می تواند به روسترها و کافی شاپ ها کمک کند تا یک پیشنهاد با کیفیت بالا ایجاد کنند که به خوبی بر روی برند آنها منعکس می شود.

در نیلاکاپ، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم بهترین فنجان‌های آماده برای اسپرسو را پیدا کنید. ما فنجان های ۱۰۰٪ کمپوست پذیر را در سه اندازه مختلف ارائه می دهیم: ۸ اونس، ۱۶ اونس و ۲۴ اونس. ساخته شده از PLA و کاغذ کرافت، می توانند با برند شما سفارشی شوند تا به نشان دادن کسب و کار و کیفیت قهوه شما کمک کنند.

علاوه بر این، ما فنجان های دو جداره پایدار را ارائه می دهیم که نه تنها دمای قهوه شما را حفظ می کند، بلکه اثرات زیست محیطی شما را نیز کاهش می دهد.

سوالات متداول

یک لیوان اسپرسو چه اندازه ای است؟
معمولا از لیوان های ۱۲۰ میلی لیتری یا ۴ اونس برای سرو اسپرسو یک یا دو نفره استفاده می شود.

چرا لیوان برای اسپرسو مهم است؟
اگر فنجان خیلی بزرگ باشد، کرم نوشیدنی پخش شده و به سرعت ناپدید می شود. علاوه بر این، یک فنجان بزرگ بر دمای اسپرسو تأثیر می گذارد و خطر سرد شدن سریع آن را دارید. البته، اگر به طور منظم یک اسپرسو می نوشید،لیوان ۳.۵ تا ۴ اونس مناسب تر است.

چگونه اسپرسو را گرم نگه دارید؟
اگر می خواهید اسپرسوی خود را گرم نگه دارید، در اینجا یک ترفند وجود دارد. فنجان ها را با آب جوش گرم کنید یا با آب داغ برای چند ثانیه در مایکروویو قرار دهید. اگر چینی داغ باشد، اسپرسو مدت بیشتری داغ می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *