لیوان دوجداره, لیوان دوجداره کاغذی, لیوان کاغذی

کیفیت لیوان بیرون بر

کیفیت لیوان بیرون بر

بخش قهوه تخصصی می‌تواند به شدت رقابتی باشد و روسترها باید سریعاً خود را با اولویت‌های در حال تکامل مصرف‌کنندگان سازگار کرده و به بافت و کیفیت لیوان بیرون بر توجه کنند. در سال‌های اخیر، محبوبیت گزینه‌های بیرون بر افزایش یافته است. این به روسترها و صاحبان کافی‌شاپ اجازه می‌دهد تا درآمد و دسترسی را بهبود بخشند و سبک زندگی در حال حرکت مصرف‌کنندگان مدرن را تامین کنند. بنابراین، توجه به جزئیات سرویس غذای خود هرگز مهم نبوده است. یکی از جنبه هایی که هم از نظر ارگونومی و هم از نظر زیبایی شناسی مهم است، لیوان بیرون بر قهوه است.

هنگام طراحی لیوان بیرون‌ بر، باید رنگ، اندازه و طرح را تعیین کنید. علاوه بر این، از آنجایی که مواد پایدار در دسترس تر شده اند، باید تصمیم بگیرید که برای فنجان های شما کدام مورد مناسب تر است: فوم، کاغذ کرافت، یا پلاستیک قابل بازیافت.

برخی از مطالعات نشان داده‌اند که عوامل مختلفی در طراحی لیوان های بیرون بر می‌تواند بر درک مصرف‌کنندگان از طعم نوشیدنی تأثیر بگذارد. بنابراین، بافت و کیفیت لیوان بیرون بر شما ضروری است، زیرا می تواند بر نحوه درک مصرف کنندگان از قهوه شما و به نوبه خود برند شما تأثیر بگذارد.

کیفیت لیوان بیرون بر

خرید لیوان بیرون بر با کیفیت- نیلا کاپ

عواملی که بر طعم قهوه در لیوان های بیرون‌بر تاثیر گذار هستند

چندین مطالعه نشان داده‌اند که چگونه رنگ می‌تواند بر احساس افراد تأثیر بگذارد و همچنین بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارد.

به طور مشابه، رنگ فنجان شما می تواند نحوه درک مصرف کننده از طعم قهوه را تغییر دهد. طبق مطالعه ای که توسط مجله flavour منتشر شده است، رنگ یک فنجان می تواند به طور قابل توجهی بر تجربه نوشیدنی از هر چیزی از طعم و اسیدی گرفته تا بدن و شیرینی تأثیر بگذارد.  قهوه های تخصصی دارای طعم های متنوعی هستند. انتخاب رنگ مناسب برای فنجان ها، بخش مهمی از برآورده کردن انتظارات مصرف کننده است.

یکی دیگر از عناصری که اهمیت فزاینده ای پیدا می کند، بافت لیوان های شما است.  مطالعات اخیر نشان داده‌اند که این بافت می‌تواند بر ادراک مصرف‌کنندگان از قهوه از نظر حس دهان تأثیر بگذارد و ممکن است بر طعم و مزه تأثیر بگذارد. به همین منظور ، درهنگام تولید دقت به بافت و کیفیت لیوان بیرون بر،برای انتقال کیفیت ذاتی قهوه مهم است.

انواع لیوان کاغذی قهوه

انواع لیوان کاغذی قهوه

انواع بافت لیوان قهوه

امروزه چندین نوع لیوان یکبار مصرف در بازار موجود است.  از استایروفوم ارزان قیمت (پلی استایرن) و فنجان های پلاستیکی گرفته تا گزینه های سازگار با محیط زیست مانند لیوان های کاغذی یکبار مصرف، لیوان بیرون بر اسپرسو، لیوان بیرون بر شیک و ….

هر کدام دارای خواص فیزیکی متمایز هستند که تجربه نوشیدن قهوه منحصر به فردی را ارائه می دهند. برای سالیان متمادی، پلاستیک و استایروفوم بر بازار تسلط داشتند، زیرا سبک، بادوام، ارزان و اغلب در لمس صاف هستند.  با این حال، آنها محیط زیست را خراب می کنند زیرا در طول زمان به میکروپلاستیک ها تجزیه می شوند.

دما نقش اساسی در درک مصرف کنندگان از طعم های خاص در قهوه و کیفیت لیوان بیرون بر دارد.  فنجان های آماده تهیه شده از پلاستیک و استایروفوم نه تنها طعم قهوه را کهنه می کند، بلکه در مواجهه با حرارت زیاد، مواد شیمیایی سمی را نیز در نوشیدنی آزاد می کند. علاوه بر این، پلاستیک و استایروفوم بیشتر طعم‌ها و بوهای قوی را جذب می‌کنند و مانع از آن می‌شوند که مصرف‌کنندگان طعم معطر کامل قهوه را تجربه کنند.

به همان اندازه مهم این است که چگونه مواد دمای قهوه را حفظ می کنند.  دما نقش اساسی در درک مصرف کنندگان از طعم های خاص در قهوه دارد. در حالی که سرامیک ممکن است گرما را بهتر از پلاستیک منتقل کند، دست دادن فنجان های سرامیکی غیر ممکن است.

فنجان های آماده تهیه شده از پلاستیک های قابل بازیافت مانند پلی لاکتیک اسید (PLA) و کاغذ کرافت به گزینه های محبوب برای بسیاری از روسترها و کافی شاپ ها تبدیل شده اند. کاغذ کرافت پایدار و سازگار با محیط زیست است زیرا می توان آن را به راحتی بازیافت کرد و در صورت جفت شدن با پوشش PLA کاملاً کمپوست پذیر است.

علاوه بر این، فنجان های آماده تهیه شده از کاغذ کرافت را می توان به صورت تک جداره یا دو جداره ساخت. لیوان یکبار مصرف دو جداره در حفظ دمای قهوه موثرتر است و سطح صافی دارد. همچنین می توانید یک فنجان با دیواره های موج دار را انتخاب کنید. در حالی که فنجان های بردار دیواری موج دار اغلب به جای یک ویژگی کاربردی، با یک انتخاب طراحی زیبایی شناختی اشتباه گرفته می شوند، آنها به حفظ دمای قهوه برای مدت طولانی تری کمک می کنند و در نتیجه اطمینان حاصل می کنند که مشتریان از آن همانطور که در نظر گرفته شده لذت می برند.

کیفیت لیوان بیرون بر به کاغذ استاندارد بودن کاغذ و  لایه بیرونی آن بستگی دارد .   ریپل روی فنجان می تواند به صورت عمودی، افقی یا به شکل s اجرا شود، و سطح به راحتی قابل مارک و چاپ است.  علاوه بر این، بافت آن صاف اما کمی آجدار است که می تواند یک تجربه نوشیدنی آرام بخش و تقریبا آرام بخش باشد.

کیفیت لیوان بیرون بر

هنگام انتخاب مواد برای لیوان بیرون بر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

انتخاب مواد مناسب برای لیوان های قهوه یکبار مصرف بخشی ضروری از استراتژی کلی شرکت شما است. سرمایه گذاری در طراحی، ساخت و برندسازی لیوان های آماده می تواند پرهزینه باشد، به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که در آینده به سود کسب و کار شما خواهد بود.   همکاری با یک تامین کننده چاپ که بتواند برند شما را بر روی انواع زیرلایه ها به طور دقیق بازسازی کند، ضروری است.

چاپ سفارشی لوگوی خود بر روی لیوان های آماده، نوعی تبلیغات رایگان را برای شما فراهم می کند، زیرا مصرف کنندگان لیوان ها را با خود حمل می کنند.   علاوه بر این، ارائه فنجان های قهوه آماده تهیه شده از مواد قابل بازیافت یا پایدار برای تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست جذاب خواهد بود.  به عنوان مثال، اگر انتخاب می کنید از کاغذ کرافت استفاده کنید، مطمئن شوید که فنجان ها با استفاده از خمیر چوب دارای گواهی FSC ساخته شده اند.  این بدان معناست که آنها به مدیریت پایدار جنگل ها کمک می کنند.

اساساً، طراحی فنجان‌های آماده باید برای تکمیل ویژگی‌های طعمی مورد علاقه یک مؤسسه خاص بهینه شود.  نیلا کاپ می‌تواند فنجان‌های قهوه پایدار و سفارشی ساخته شده از مواد پایدار مانند کاغذ کرافت یا PET را با روکش PLA در اختیار شما قرار دهد.  فنجان های ما علاوه بر قوی بودن، ضد آب بودن، سبک وزن بودن و ۱۰۰% کمپوست پذیر بودن، می توانند به گونه ای طراحی شوند که بافت مورد نیاز شما برای برجسته کردن طعم های قهوه شما را برجسته کند.

2 نظر در مورد “کیفیت لیوان بیرون بر

    1. mohebi گفت:

      به طور کلی، حفظ دمای قهوه برای طعم، عطر، ایمنی و ثبات ضروری است.
      طعم قهوه می تواند تحت تأثیر دما باشد. اگر خیلی گرم باشد، طعم آن تلخ و ناخوشایند است، در حالی که اگر خیلی سرد باشد، طعمی کهنه دارد. رایحه قهوه نیز بخش مهمی از طعم آن است. وقتی قهوه داغ است، عطر بیشتری آزاد می کند که منجر به افزایش تجربه کاربر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *