لیوان کاغذی, لیوان کاغذی دوجداره

لیوان کاغذی گیاهی

لیوان گیاهی یکبارمصرف

اگر چای داغ و قهوه بخش قابل توجهی از نوشیدنی های گرمی است که میفروشید، لیوان کاغذی گیاهی یکی از مناسب ترین انتخاب های شماست. این لیوان های کاغذی دوجداره با یک لایه اضافی از مقوای درجه یک و یک الگوی بافت برای عایق اضافی برای محافظت از مصرف کنندگان طراحی شده اند. آنها راه حلی مقرون به صرفه تر و سازگار با محیط زیست برای نوشیدن نوشیدنی های گرم هستند!

لیوان کاغذی گیاهی دوجداره

لایه اضافی در لیوان کاغذی گیاهی دوجداره، تأثیر زیست محیطی فنجان کاغذی را هم در تولید و هم در حمل و نقل افزایش می دهد. لیوان های کاغذی گیاهی دو جداره ما از کاغذ درجه یک ساخته شده اند و با پلاستیک زیستی گیاهی پوشیده شده اند. این لیوان های قابل کمپوست با جوهرهای غیر سمی و سازگار با محیط زیست چاپ می شوند.

لیوان یکبار مصرف گیاهی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال فنجان های سازگار با محیط زیست هستند، بدون اینکه راحتی را از بین ببرند. لیوان های کاغذی درب دار ما برای هر نوشیدنی گرم مناسب هستند. این لیوان های قابل کمپوست که از کاغذ بامبو یا چوب بادوام ساخته شده اند، از نظر استحکام و عملکرد نسبت به سایر لیوان های یکبار مصرف برتری دارند. همچنین این محصول برای کمک به خنک نگه داشتن دست ها عایق بندی شده است.

خرید لیوان کاغذی گیاهی

لیوان کاغذی گیاهی دوجداره

فنجان های کاغذی گیاهی از چه چیزی ساخته شده اند؟

لیوان کاغذی دو جداره ما از الیاف گیاهی ۱۰۰% طبیعی ساخته شده است که نسبت به لیوان کاغذی معمولی سخت تر و بادوام تر است. طبیعی و سازگار با محیط زیست است. این می تواند زیست تخریب پذیر، بدون هیچ گونه مواد سمی باقیمانده باشد و آسیبی به محیط زیست نداشته باشد.

مزایای لیوان کاغذی گیاهی

  • استفاده آسان: پس از اتمام نوشیدنی خود لازم نیست نگران داشتن یک فنجان قابل استفاده مجدد باشید زیرا می توانید آن را به سادگی در سطل زباله بعدی بیندازید. در نتیجه، این فنجان های قابل کمپوست راهی مناسب برای نوشیدن نوشیدنی شما هستند و تطبیق پذیری زیادی برای شما فراهم می کنند.
  • سازگار با محیط زیست: در مقایسه با لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف، این لیوان های کمپوست پذیر به طور قابل توجهی سازگار با محیط زیست هستند. تاثیر لیوان یکبار مصرف بر محیط زیست دغدغه بسیاری از افراد است. انتخاب این محصول تضمین می کند که گزینه ای دارید که کمترین ضرر را برای محیط زیست دارد.
  • قابل حمل و انعطاف پذیر: لیوان های یکبار مصرف نیز مفید هستند زیرا مجبور نیستید همیشه لیوان خود را با خود حمل کنید. سفرهای کاری اغلب استرس زا هستند و ممکن است چیزهای زیادی در ذهنتان باشد، بنابراین ممکن است جرات حمل فنجان قابل استفاده مجدد خود را نداشته باشید. در نتیجه، لیوان های یکبار مصرف در موقعیت های استرس زا که باید تمام انرژی خود را روی مسائل دیگر متمرکز کنید، مناسب تر هستند تا از استرس بیش از حد خود جلوگیری کنید.
  • ایده آل برای گردهمایی های اجتماعی: متغیرهای زیادی وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی یک رویداد به آنها توجه کرد و ممکن است بخواهید آن را تا حد امکان ساده کنید. در نتیجه، استفاده از لیوان های یکبار مصرف ممکن است یک روش فوق العاده برای آسان کردن زندگی شما باشد. می توانید آنها را به صورت عمده خریداری کنید و پس از اتمام مهمانی آنها را دور بیندازید.
لیوان کاغذی گیاهی

ویژگی لیوان گیاهی

کاربرد لیوان کاغذی گیاهی

لیوان های کاغذی گیاهی نیلاکاپ راه حل سازگار با محیط زیست برای عرضه محبوب ترین نوشیدنی های قهوه به مشتریان شما هستند. این محصولات ساخته شده با مواد سازگار با محیط زیست و عایق بندی شده می باشند. ما همچنین درپوش‌هایی را ارائه می‌دهیم که کاملاً روی این فنجان‌ها قرار می‌گیرند تا درزگیری ایجاد کنند و از نشت در حین حمل و نقل جلوگیری کنند.

این لیوان‌ها برای کافی‌شاپ‌ها، رستوران ها، ساختمان های تفریحی و فروشگاه‌های رفاهی مناسب هستند. همچنین نیلاکاپ لیوان های یکبار مصرف گیاهی خود را در اندازه‌های مختلفی عرضه می کند. آنها همچنین در رنگ‌های مختلف و طرح های دلخواه شما قابل چاپ هستند و شما میتوانید لیوان های خود را سفارشی در اندازه مناسب با طرح مخصوص خودتان تحویل بگیرید.

این لیوان های کاغذی به طور ویژه عایق بندی شده اند تا هم به حفظ دمای نوشیدنی شما را کمک کرده و در عین حال از دست مشتریان شما برای جلوگیری از سوختگی محافظت می کنند. ما همچنین درب فنجان قهوه را برای جلوگیری از ریختن در سفارشات به همراه داریم. 

ویژگی لیوان کاغذی گیاهی

  • ساخته شده از مواد اولیه ۱۰۰% گیاهی
  • طبیعی بدون مواد سمی یاشیمیایی 
  • طراحی دو لایه، مقاوم در برابر پارگی یا خیس شدن
  • مناسب برای نوشیدنی های سرد و گرم
  • قابل تولید در اندازه های مختلف

سوالات متداول

بهترین مکان برای پیدا کردن لیوان های کاغذی قابل بازیافت کجاست؟

نیلا کاپ دارای مجموعه وسیعی از محصولات گیاهی و قابل بازیافت است که از مواد تجدید پذیر ساخته شده اند. برای دریافت بهترین قیمت و کمترین قیمت به صورت عمده و یا سفارشی باما تماس بگیرید

آیا لیوان کاغذی قابل بازیافت وجود دارد؟

اکثر لیوان های کاغذی از قابل بازیافت هستند. فیبر موجود در این محصولات ارزشمند است و می توان از آن برای ساخت محصولات کاغذی جدید استفاده کرد. هنگام بازیافت، فنجان ها باید تمیز و خشک باشند و تمام مواد غذایی از آن خارج شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *